Er det kun her der er problemer med tweak?
surfer på tweak i 3 minutter, og så går det bare helt død. Kan så lukke internet explorer og starte det hvorefter det så kører i max 3 minutter igen
Er det kun her der er problemer med tweak?
surfer på tweak i 3 minutter, og så går det bare helt død. Kan så lukke internet explorer og starte det hvorefter det så kører i max 3 minutter igen
Det kører også sløvt her med lidt SQl-fejl mm.
Jep også problemer her
Hva sker der Martin? Serverskift igen?
det med at lukke IE og starte det igen var åbenbart rent held... har lige brugt 3 minutter på at refreshe forsiden
synes problemet har været her det meste af dagen ...
Lidt probz her oz.... Men... stadig.....
Samme her. Det går pæææænt langsomt
syntes også det er blevet lidt sløvt inden for den sidste ½ time
Kunne tyde på at der kører et job på serveren som starter omkring 22:15 eller der omkring og så stille og rolig tager ressourcer indtil omkring 23:00 hvor det hele så pludselig kører igen! Det samme skete i går aftes samme tid. Har klaget over det.
Siden flyver af sted nu.
-------------------------------------
Der var problemer midt på dagen, men det var ikke serveren med den forbindelse webpartner har der var pakke tab på.
ok der var vist lige et hul igen!!!
QuoteOprindeligt indlæg af Martin
ok der var vist lige et hul igen!!!
Ja, desværre. Det kører nu, men synes stadig det går ret langsomt
Jeg havde også problemer tidligere på dagen: Too man connect...... og de andre sædvanlige.
Well, ingen problemer nu
jeg vil sige extrem ustabil.
hvad sker der for den nye host
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
jeg vil sige extrem ustabil.
hvad sker der for den nye host
Det er ikke hosten med linie leverandøren. Defekt router som nu er blevet skiftet.
Det er ikke hosten med linie leverandøren. Defekt router som nu er blevet skiftet.
nå ok det var da godt.
men som jeg altid har sagt routere er noget fanden har skabt i vræde
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
nå ok det var da godt.
men som jeg altid har sagt routere er noget fanden har skabt i vræde
hehe enig dér DEVIL_DK
Hvis der er nogen der har hastigheds problemer nu skal de se på deres egen Internet forbindelse.
Hvis der er nogen der har hastigheds problemer nu skal de se på deres egen Internet forbindelse.
Den er altså stadig ikke helt fjong og det er kun tweak.dk - der som den eneste af de sider jeg plejer at bruge, er ustabil og langsom. Jeg har slettet midlertidige internet-filer og hvad der ellers kunne indvirke. Har oplevet det lige for 5 min. siden. Der måtte jeg vente flere minutter før siden blev loadet færdig.
Nu kører den okay igen ! Min I-net-forbindelse kører hurtig og stabilt, som den plejer at gøre.