argh.. hvad hedder nummeret

  • Hey.. jeg har lige roddet idnts hjemmeside igennem og kom så til denne video
    ca 3.10 minutter inde i videoen spiller de et totalt fedt nummer.. men er der nogen, der ved hvad det givne nummer hedder???

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Jeg kan desværre ikke hjælpe dig i din søgen. Men det kan være du kan hjælpe mig :P Du skulle vel ikke vide hvad intronummeret hedder?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • jo da.. det er jo paul van dyk med nothing but you i PVD radio mix tror jeg nok

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Ja, intronummeret er Paul Van Dyk - Nothing But You


    Kender desværre ik resten af sangene... Lød hellere ik så godt IMO :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Ja, intronummeret er Paul Van Dyk - Nothing But You


    Kender desværre ik resten af sangene... Lød hellere ik så godt IMO :D


    Jeg syns til gengæld det lyder som noget af det fedeste i verden... men det er måske også derfor jeg skal til Sensation og høre tramp... :hb:

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark
    Hey.. jeg har lige roddet idnts hjemmeside igennem og kom så til denne video
    ca 3.10 minutter inde i videoen spiller de et totalt fedt nummer.. men er der nogen, der ved hvad det givne nummer hedder???



    Det er et DJ Tiesto track... Kan bare ikke lige huske hvad...


    Vender lige tilbage hvis jeg kommer på det.... ;)

  • FUCK DU ER HELDIG!


    sad lige og stenede lidt videre i min playliste og kom forbi det her nummer Rank 1 - Beats at Rank 1


    det er dit track...


    HVAD HAR JEG VUNDET, HVAD HAR JEG VUNDET?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VaReeX
    den sang på 3:10 har jeg aldrig hørt og vil aldrig hører den igen :D :D :D hehe ;)


    nu er du jo heller ikke så gammel :)



  • jeg bukker og takker.... jeg har ikke lige noget p3 armbånd eller noget, men hvis jeg får taget nogle billeder til sensation white, så kan jeg da sende nogen af dem til dig, hvis det var noget...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB


  • Den var vel for hård til at være Traffic ? ... Synes heller ikk det lød som den ...


    Nevermind, kan se man er nået til en løsning :)

  • hvis jeg lige skal skyde andre numre af, der er vrd at høre, er der jo altid Cygnus X med superstring (rank1 mix) og push med strange world...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark



    jeg bukker og takker.... jeg har ikke lige noget p3 armbånd eller noget, men hvis jeg får taget nogle billeder til sensation white, så kan jeg da sende nogen af dem til dig, hvis det var noget...


    ah er mere til sensation black, men du kan da poste dem her på siden, der plejer at være nogle gode dåser med :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark
    hvis jeg lige skal skyde andre numre af, der er vrd at høre, er der jo altid Cygnus X med superstring (rank1 mix) og push med strange world...


    superstring er fed nok, jeg er mest til sådan noget chill-out trance (rank1, john digweed osv.)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dzeroe



    ah er mere til sensation black, men du kan da poste dem her på siden, der plejer at være nogle gode dåser med :)


    Ja det kan vi sikkert også finde ud af.. Der er kajFesat på Læsø i uge 29.. ellers må det være en gang, når jeg kommer til ålborg, så kan du få din pepsi max.. eller noget...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB