Battlefield 2 kan ikke lide ATi?

  • Nå....det hjalp da jeg henholdsvis deletede og retrievede min online account. Nu kører jeg igen.


    Er dog stadig ikke tilfreds med performance. Har AMD 64 3500+ og x850xt, men det kniber alligevel med de høje opløsninger...og glem alt om antialiasing...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cfolman
    Nå....det hjalp da jeg henholdsvis deletede og retrievede min online account. Nu kører jeg igen.


    Er dog stadig ikke tilfreds med performance. Har AMD 64 3500+ og x850xt, men det kniber alligevel med de høje opløsninger...og glem alt om antialiasing ...


    Var? :rolleyes:


    Synes da eller det hele kører fint her med en Intel 2.6 @ 3.25Ghz, 1Gb RAM og et X850XT...


    Det eneste jeg har slået fra er lys-/skyggeeffekterne... De sluger sindsygt mange kræfter...

  • I er ikke helt alene drenge..
    Sidder selv på et HIS x850 XT PE og min begynder at give grønne firkanter i jorden og himmelen.. Først troet jeg at det var mit grafikkort der blev for varmt men det er det ik.. Så det kan kun være noget med spillet at gøre.. For har slet ikke fejlen i ander spil eller 3dmark05 hvor kortet bliver presset til max..