rimeligt åndsvagt

• hvilken class har flest fordele ved af være warriror

og når man kommer ind i instace som molten core og det

er warrior så efterspurgte? ? ? ? ? ? ?

• Ja de er efterspurgte.

Tauren har med 3 sek. stun en god fordel i pvp
    Undead med Will of the Forsaken som gør dem immune overfor fear.

Er selv NE warrior bl.a. ekstra dodge som er godt når der skal tankes og Shadowmeld så jeg kan være usynlig og så charge forbipasserende horder.

Intet svar på hvem der er bedst. Selv mange Taurens og undead i de amerikanske forums ser Gnomes som rigtigt gode warriors grundet deres størrelse i mass-pvp samt "escape artist" som er rigtig god mod Druids.

• Jeg har valgt en human, som nok må være den svægeste som warrior, men hun ser godt ud, det kan også være et våben i sig selv, idat mange vælger at vinke til mig istedet for at charge. :roller: :))

At man kan se stealth hjælper ikke meget hvis de har 5 point stealth (eller hvad det nu hedder). Men hvis de ikke har det er det da lækkert nok at kunne se rogues, så man kan charge og netop få det extra rage der skal til for at gøre det af med dem hurtigt.

Edit: Ja warriors er ofte velkommen i MC. Men det kommer jo an på om der er mangel på warriors på din server, jeg har fået en del tilbud fra store guilds på min server om at joine dem for MC, men takker pænt nej tak da jeg ikke rigtigt gider at joine et guild hvor jeg ikke kender nogen. :)