Hvor kan jeg finde nogle fede Item`s til en lvl 41 rogue?
Item`s
-
-
Prøv i Scarlet Monestary eller Razorfen Downs..
Ved dog ikke hvilke gode rogue items der dropper derinde..
Men det er de vist de eneste instances du kan komme ind i med det lvl. -
Oprindeligt indlæg af Jocoma
Prøv i Scarlet Monestary eller Razorfen Downs..Ved dog ikke hvilke gode rogue items der dropper derinde..
Men det er de vist de eneste instances du kan komme ind i med det lvl.Scarlet Monestary okay jamen hvor ligger det
jeg har ikke været der endnu. ?
-
Kik på http://www.thottbot.com, og brug en lidt mere beskrivende overskrift
-
Oprindeligt indlæg af WolF
Scarlet Monestary okay jamen hvor ligger det
jeg har ikke været der endnu. ?
Nord Øst fra Undercity, du kan få en dagger fra Library delen, som er udemærket.. Hypnotic Blade
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Nord Øst fra Undercity, du kan få en dagger fra Library delen, som er udemærket.. Hypnotic Blade
okay takker
-
ville hjælpe hvis du skrev hva type rogue du var og hva faction..
-
Alliance:
Når du er lvl 42 så lav "Bring of the Light" i RFD questen som du får i Katedralen i SW.
I kælderen samme sted får du quest til Decolace for at dræbe nogle UD og derefter til SS, hvor du får quest til Scarlet.begge quests har 30 DPS swords i reward, men hvis du vil have dagger er der mulighed for Black Menace daggeren fra questen i Scarlet.
-
Tag i nogle instances som de andre også siger, jeg kan anbefale Razorfen Downs (RFD), Scarlet Monastery (SM) & Uldaman (skal du måske vente et par lvls med).
GL med det
-
Oprindeligt indlæg af Pjanta
ville hjælpe hvis du skrev hva type rogue du var og hva faction..ja jeg er Alliance og night-Elf
-
Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Alliance:
Når du er lvl 42 så lav "Bring of the Light" i RFD questen som du får i Katedralen i SW.
I kælderen samme sted får du quest til Decolace for at dræbe nogle UD og derefter til SS, hvor du får quest til Scarlet.begge quests har 30 DPS swords i reward, men hvis du vil have dagger er der mulighed for Black Menace daggeren fra questen i Scarlet.
okay ved du hvordan man kan få nogle Trinket..?
-
Oprindeligt indlæg af WolF
okay ved du hvordan man kan få nogle Trinket..?
trinket blir nok efter en lvl 50 af hvad jeg husker..
-
Hvis du er smed og har tid kan du får to trinkets derfra efter level 40, Men ellers dukker Trinkets først op omkring der.