Jeg vil gerne vide hvilket program jeg skal bruge til at lave ingame optagelser... nogle der kan hjæklpe?
-
-
Fraps (http://www.fraps.com) eller GameCam (http://www.planetgamecam.com/).
-
takker... Så det dog lige selv i end credits på en film:-)
-
Jeg bruger fraps, men prøver gamecam når jeg kommer hjem idag.
Med fraps får du insane store video filer. Brug et program der hedder virtualdub til at redigere dem med, det er altid godt til at redigere film klip med btw.Edit: jeg bruger divx fast-motion codec til at redigere med, jeg kan helt ned på 600 k/bit for at få 14 minutter til at fylde 112 mb, og det er med redigeret lyd også. + at kvaliteten ikke er ret god.
Hvordan får jeg god kvalitet og samtidig en lille fil ??
-
Ok, jeg legede lidt med det igår. Jeg kom frem til at fraps + virtualdub = rart. Du skal bruge windows media codec 9 (wmv) det gir en lille fil med sygt god kval. Lyden er der slet ik noget prob med, den optager fraps bare selv
Dog er det lyden der fylder mest, men du kan redigere den med virtual dub også, med en del muligheder, kan sagtens få den til at fylde nada.
-
hvorfor optage lyden ingame? når stort set alle alligevel smider musik oven i
-
Hehe fordi jeg ik aner hvordan man smider musik oveni, endnu
Fortæl mig hvordan hvis du kan så er du rar -
Oprindeligt indlæg af Bravix
Hehe fordi jeg ik aner hvordan man smider musik oveni, endnu
Fortæl mig hvordan hvis du kan så er du rardownload "VideoMach", det er gratis og du kan ud over at ændre codec også sætte musik og lave effects
-
Takker, jeg tjekker det med det samme
Hvis der er andre der har alternativer til videomach vil jeg gerne høre detTakker
-
Oprindeligt indlæg af Bravix
Takker, jeg tjekker det med det samme
Hvis der er andre der har alternativer til videomach vil jeg gerne høre detTakker
Sony Vegas, bruger jeg til at strippe og klippe med..
Det som alle CS n3rds også bruger.. -
Jeg bruger Fraps. Men hvordan optager man sådan en spells, xp bar og hp/mana osv osv ikke er der? Vil gerne optage sådan man kun kan se min char løbe rundt istedet for de skal se min markør bevæge sig frem og tilbage fra spells til spells
-
Oprindeligt indlæg af p3t3r
Jeg bruger Fraps. Men hvordan optager man sådan en spells, xp bar og hp/mana osv osv ikke er der? Vil gerne optage sådan man kun kan se min char løbe rundt istedet for de skal se min markør bevæge sig frem og tilbage fra spells til spellsJeg kan ikke huske default-knappen til at gemme UIen, men jeg tror det er Ctrl-Z eller Shift-Z (og hvis det ikke er kan du finde funktionen under Key Bindings og se hvad det er/lave en binding). Det vil gemme hele din UI så der er intet i vejen for dine kunstneriske evner.
-
Oprindeligt indlæg af Klauz
Jeg kan ikke huske default-knappen til at gemme UIen, men jeg tror det er Ctrl-Z eller Shift-Z (og hvis det ikke er kan du finde funktionen under Key Bindings og se hvad det er/lave en binding). Det vil gemme hele din UI så der er intet i vejen for dine kunstneriske evner.
Hehe tak skal du ha'
Vil se om jeg kan hitte ud af det
-
ALT-Z fjerner UI