fedeste

• 1. hvilken sys i er den fedeste/sjoveste char. af spille på

2. jeg har et problem jeg laver hele tiden ny mand når jeg ca. er i level 6-7 så bliver jeg i tvivl om jeg virkelig vil spille på den char

3.er warlocks gode i pve bare gå rundt alene og '' dræbe'' monster eller bliver du sværere end vis man er en warrior

• Nu vil jeg nok mene at du skal give hver klasse til omkring level 20 før du kan have et godt feel :)

Men selvfølgelig, man kan jo også syntes den her klasse bare ikke er mig, Sådan har jeg det med Hunters og Rogues :)

Warlocks er sjove nok :), Men der er noget andet over dem end Warriors.

• altså mener du det først begynder af blive sjovt når man er i level 20 eller :-)

er det så sværere for walocks af stige level

• Jeg er lvl 53 Warlock.

Det er ikke svært at stige i lvls.
    Men Warlock er sværer at spille generelt end Warrior.

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• på alliance siden er Hunters og Paladins er dem der er lettest at solo med PvE (på Horde siden vil Shaman erstatte paladin) Dog er det ret svært at komme med i high lvl instances med hunters uden du kender folk grundet de er intet værd der i forhold til andre classes

HVis du vil bygge en char for fremtiden hvor du har god chance for at lege i high lvl instance uden at kende en 30-40 lvl 60'ere som man kan gå med er Priest eller warlock nok bedste valg

Folk mangler ALTID healere, og de fleste normale mennesker vil også have en warlock med så man undgår et totalt wipe (Power to the soulstones!)

Warlocks er også ok i pvp lavede 13k cp sidste uge, uden at pvp helt vildt meget

Oprindeligt indlæg af ablulu
    altså mener du det først begynder af blive sjovt når man er i level 20 eller :-)

er det så sværere for walocks af stige level

Nej, jeg mener at klasserene skal have chancen for at udvikle sig :) Du har end ikke alle dine ablities som level 20 :), det kunne jo være at det blev sjovere at spille en bestemt klasse efterhånden.

Jeg har selv en Paladin, En kriger, en Warlock og en Priest. Derud over leger jeg med en Druid, man han er kun level 10 og skal lige klare sin Bear form Quest før jeg tror der bliver noget ved ham, da Druids for mig handler om at kunne transformere sig ovs :) Og Panter form lyder sjov.

• Jeg elsker nu at have en hunter med i en Instance.. nu ved jeg ikke med high lvl instance da den sværeste jeg har prøvet er Scarlet Monestary (Havde min "Debut" der oppe i dag :D) Min første char var en druide jeg spillede til lvl 28 så gad jeg ikke den mere fordi at jeg havde valgt professions osv alt alt alt for sent. Så starte jeg en Human Rogue som PT er lvl 35 og "still going strong". Jeg synes personligt den er sjov at spille. Og så husk at du selfølgelig skal spille på alliancve siden.. Det er jo det rigtige..

FOR THE ALLIANCE :D

• det er da klart hunters de kan fange næsten alle dyr og give dem underlige navne. Også med gode skills.
    de har selv fine og gode skills

så engang et pet der hed gaylord :D
    og så er hunter'en god

Oprindeligt indlæg af SjaiGuy
    på alliance siden er Hunters og Paladins er dem der er lettest at solo med PvE (på Horde siden vil Shaman erstatte paladin) Dog er det ret svært at komme med i high lvl instances med hunters uden du kender folk grundet de er intet værd der i forhold til andre classes

Sikke dog en gang Crap at lukke ud.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Malk

Sikke dog en gang Crap at lukke ud.

Ikke fordi jeg ikke mener det samme, men prøv at uddyb dit svar lidt mere?

• Jeg ville meget hellere høre nogle argumenter for hvorfor hunters er så dårlige, så skal jeg nok svare med lidt flere detaljer.

Et udsagn så lamt fortjener ikke et uddybende svar, jeg er så træt af at høre på folks anti hunter meninger uden at de har nogen som helst idé om hvad de snakker om.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet en gang, sidst af Malk ().

• Så vil jeg da "flame" dig lidt...

Hunters er mindst lige så vigtig en characther til highend content bosses som priests og druids er. Du kommer absolut ingen vejne i Molten Core uden minimum 3 hunters. Når du skal lege med ragnaros er der ikke noget bedre en hunters i stedet for mages..

Hunters er så fucking undervurderet fordi folk rendte rundt i betaen uden et skill træ med en økse og fik den indstilling at hunters bare er en char man kan hive med hvis ingen andre gider.. En hunter er mega nice ranged dps, og hvis du mener de skoder så kommer du ikke langt i dette spil.

• Tja, Steder som scholomance og Stratholme, er hunters farlige at have med, da der er alt for mange hunters der ikke helt aner havd de laver, og ders pet kan ret hurtigt blive en ret stor sikkerheds risiko, og deres ranged dam kan ikke måle sig med en spellcasters. Molten Core er noget helt andet, det er 40 mands raid og 3 hunters i 40 mands er jo en meget lille brøkdel.

Og der kommer ikke mange hunters med i instances i forhold til hvad der er af hunters i et 10 mands baron raid, vil der normalt max være en hunter, og der måske 20 der gerne vil have en plads, Aldrig svært at finde en hunter, så oftest dem der får et nej til at komme af sted :-)