Warlock-skillz og mod-hjælp

• Tjek denne her: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1940

Udover at han viser syge koreaner-skillz med sin warlock, er der så nogen der kan fortælle mig hvilket mod der kan give den afstand mellem action buttons? Jeg synes altid det tager mig for lang tid at finde rundt mellem dem jeg bruger musen til, og grunden er nok at de sidder så forbandet tæt.

Hvis nogen har et tip ville det bare være lub lub.

• Jeg vil tro (uden at bruge det) at FlexBar har options til det. Du burde virkelig vænne dig til at binde selv de mindste ting, det gør alting meget nemmere. At fumle rundt med musen får bare en dræbt hvis det er skills du bruger i PvP. :)

Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

• Jooh Klauz, men nu har du jo osse kun ét sæt binds at bekymre dig om, jeg har 3 :o)

Potions, og ting med lang cooldown og den slags foretrækker jeg som museklik, så de 10 action buttons plus hotkeys til shapeshifting er sådan set nok til mit formål - men det skaber altså problemer når jeg så en sjælden gang skal bruge netop potions eller cooldown-skills, og jeg så fjotter lidt rundt med mine fede musefingre.

Oprindeligt indlæg af Stomp
    Jooh Klauz, men nu har du jo osse kun ét sæt binds at bekymre dig om, jeg har 3 :o)

Potions, og ting med lang cooldown og den slags foretrækker jeg som museklik, så de 10 action buttons plus hotkeys til shapeshifting er sådan set nok til mit formål - men det skaber altså problemer når jeg så en sjælden gang skal bruge netop potions eller cooldown-skills, og jeg så fjotter lidt rundt med mine fede musefingre.

Da jeg spillede Warrior og Druid følte jeg ikke at have de 3 stances at skifte imellem var latterligt besværligt. Brugte jo stadig de samme binds (1-6, shift1-6, Q, E, Z, X, osv.) til at bruge skills, var bare nye skills der blev skiftet til på min action bar.

Og når du bliver rank 6 og får Combat Healing/Mana Potions (kun 9s og 9.5s stykket) så kommer du til at bruge dem ret ofte.

Men det er sikker også kun mig der fumler rundt med musen. :O

Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

• Respekt for ham, han ved hvordan man PvP'er!

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Rettet en gang, sidst af p3t3r ().