Blizzards store HS fejl ?

• Nu er det sådan så man skal vedligeholde sine HK's for at beholde sin rank jo, men hva så hvis man ska på ferie? BAM så ryger alt udstyr!

Min mening er, at deres fejl er den vedligeholdelse. Det vil blive for tidskrævende, og derfor stoppede jeg. ville ikke ofre SÅ emget tid på WoW, jeg kunne jo ikk bygge min rank stille og roligt. s0ke.

Men til gengæld smart af dem, for folk vil spille og spille for at holde deres rank, og de SKAL spille for at holde den, ergo mere peng til blizz..

Jeres meninger om dette?

• Synes også det virker lidt irriterende, at man ikke kan holde en pause uden at man må starte helt forfra.

Til gengæld ved jeg ikk hvor meget decay der er, hvis det bare er en lille smule man fylder om ugen, så betyder det ikk så meget igen.

Håber de har fundet en god balance

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Hvis du bare PvPer lidt hver uge beholder du din rank.. Medmindre du er rank 1 og lidt derunder.. Men for at være det, skal du jo også være rimeligt hardcore i forvejen, og bruge meget tid på spillet.. Er selv rank None. Blizzard har konstateret fejl på min char, og jeg burde egentlig være scout. De "Arbejder på problemet" ;)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2