Jeg er med en stor guild kaldet Legions of Elysium. Vi er ca. 100 members og vi er alle danske. vi er på serveren stormreaver og hvis i vil joine så bare skriv til "Dodo" på serveren...

Loe
-
-
jeg vil da gerne joine.. men skrive DoDo på serveren hva mener du?? :]
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
jeg vil da gerne joine.. men skrive DoDo på serveren hva mener du?? :]Der står skrive TIL Dodo... og jeg mener det jeg siger bare skriv så sjal jeg nok få dig invited.... Du gør det ved og skrive /w dodo og så skriver du bare til mig...
-
Danes of Bloodfeather, tar glædeligt imod members.
Bloodfeather, er en forholdsvis ny server (ca.1måned) gammel, så hvis du vil starte en mand, kan jeg varmt anbefale den, da det ikke vrimler med lvl60'er over det hele..
kom frisk =),
/whisper Bjarke
-
Oprindeligt indlæg af DoDo
Der står skrive TIL Dodo... og jeg mener det jeg siger bare skriv så sjal jeg nok få dig invited.... Du gør det ved og skrive /w dodo og så skriver du bare til mig...
oops.. måske jeg skulle lære at læse hvad folk skriver
-
Oprindeligt indlæg af kiilerich
Danes of Bloodfeather, tar glædeligt imod members.Bloodfeather, er en forholdsvis ny server (ca.1måned) gammel, så hvis du vil starte en mand, kan jeg varmt anbefale den, da det ikke vrimler med lvl60'er over det hele..
kom frisk =),
/whisper Bjarke
Ja det skal dog siges man skal være 35 eller over for og joine vires guild
-
Danes of Bloodfeather, tar glædeligt imod members.Bloodfeather, er en forholdsvis ny server (ca.1måned) gammel, så hvis du vil starte en mand, kan jeg varmt anbefale den, da det ikke vrimler med lvl60'er over det hele..
kom frisk =),
/whisper Bjarke
Horde eller Alliance ?
-
kom frisk =),
/whisper Bjarke
LoL
er du med i den
jeg hedder Unholy der inde
har være med i Danes of Bloodfeather
i 3min eller noget
-
Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
Horde eller Alliance ?
Horde
-
Jeg var selv med i LoE...men det guild er rimelig dødt nu..så jeg skiftede til The Hill With The Mill