Russerne kunne genoplive !

Oprindeligt indlæg af Lahma

Ja, det faldt mig også straks ind!
    - i (60erne?) kunne man "genlive" en hund - Jeg skal aldrig dø! :D
    Men sådan står det sandsynligvis ikke til, jeg er rimelig blank lige på det område.

40'erne :)

Oprindeligt indlæg af axasion

Ja, du har ret. Vi burde være længere fremme i dag. (Hvis vi altså ikke er)

Det er vi højest sandsynligt. Men da der er noget der hedder etik og moral, er det ikke sikkert at vi kommer til at se lignende forsøg. I '40erne var der ikke nogen der sagde "orv, det er synd for dyrene" det kan skyldes at informationer var lysår om at komme ud og det var meget nemmere at holde noget hemmeligt end det er idag. Vi kender det jo selv, på 5 min er historien om hvem der ligger med hvem jo ude...

• Virker bare ikk ved mig.. er der ikk en so kan sende filmen.. hvor stor er den ?

CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

Oprindeligt indlæg af SeePee

Det er vi højest sandsynligt. Men da der er noget der hedder etik og moral, er det ikke sikkert at vi kommer til at se lignende forsøg. I '40erne var der ikke nogen der sagde "orv, det er synd for dyrene" det kan skyldes at informationer var lysår om at komme ud og det var meget nemmere at holde noget hemmeligt end det er idag. Vi kender det jo selv, på 5 min er historien om hvem der ligger med hvem jo ude...

Hvis det først er kommet ud nu, så var det længe om at komme frem den gang...

BTW, lysår er ikke en tids angivelse, men en længde angivelse. Det er jo hvor langt lyset "rejser" på et år...