Aldig Fucked?

• Vi snakker altså stadig om aldi... og nej det er ikke normalt man ringer og siger bababa :)

og normalt går man ned i aldi og køber en computer :) det det det hele drejer sig om....

kan sagtens give dig ret ville nok også ringe til hotline men det vil alle mennesker altså ikke de vil have muligheden for at aflevere den nede i butikken..

• Nå men det er da dejligt at se at mine fellow-tweakers æder kontant råt når jeg bliver pryglet derinde (gæt hvem af dem på tv jeg var he he).

Men gad vide om kontant ikke skulle prøve at kigge på hvor mange tusinde maskiner der bliver langet over disken og hvor få det går galt med ? - selvfølgelig var det 2 rigtig dumme tilfælde, men sådan noget er næsten komplet umulige at undgå i en så stor virksomhed.

De har ret i at det var noget skidt med disse sager, men deres research stinker - når der direkte bliver løjet på tv !!

Oprindeligt indlæg af John H
    Fortalte de så også, om alle de mange, som har haft gode erfaringer med servicen ved reklamation af hardware købt i Aldi ?? næh sikkert ikke.... :lame:

tak ;)

• Jeg mener, at kunne huske de gange jeg har købt ting, at jeg altid kiggede i de papirer der dukker op, når jeg pakker tingen ud.
    Og der står i garantibeviser el. evt en købekontrakt, at hvor jeg skal henvende mig i tilfælde af f.eks. RMA-sager. Sådanne papirer er der også, i de ting man køber i ALDI. Sååå . . . hvor er problemet. At der så måske sker en kikser eller 2 - ja det er noget skidt ! Men det kan nok ikke undgås - sådan som tingene er skruet sammen nu til dags.

Problemerne opstår tit, når det hele skal gå stærkt, meget stærkt. Det gør det jo rundt om os !

Sad lige og blev forundret over mig selv her til aften.
    Havde lige bestilt og betalt for en cpu - men da jeg fik ordrebekræftelsen og fik at vide, at de først sendte den på torsdag.
    Så var der et eller andet der fik mig til, at skrive en email om, at jeg skulle bruge den her og nu og at jeg gerne ville annullere ordren.
    Hvilket så skete og jeg ringede så ind til den lokale pusher og fik ham til at lægge en til side - godt nok en anelse dyrere.
    Hvorfor dælen alt den hastværk og stresslignende tendenser . . . er lidt rystet over mig selv. :rolleyes: :roller:

Oprindeligt indlæg af Falsk
    hvad pokker sker der med dig for tiden Bent.. har du mistet din stavehat? ;)

Sorry for OT :)

Det må være alle de piller og så det underlige tastatur, der er på den her bærbare - i kombination med mine halvfede pølsefingre :roller:
    Døden ska' jo ha' en årsag ! :)) :]

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Det må være alle de piller og så det underlige tastatur, der er på den her bærbare - i kombination med mine halvfede pølsefingre :roller:
    Døden ska' jo ha' en årsag ! :)) :]

lol da...

Har selv en medion dvd med tilhørende sorround anlæg, som fungerer fint. Dog kan jeg ikke få maskinen til at spille gennem baghøjtaleren, men det er jo nok bare mig i en nøddskal der ikke gider at sætte mig ned og læse manualen. det er sgu for kedeligt :T :))

• Hvis nu både du og Hr. og Fru. Nielsen kunne læse, så ville din fine copy/paste post have været sparet ..

Og hvorfor copy/paster du en masse om DAGLIGVARER? Det er jo ikke ligefrem relevant ..

Jeg tror på, at ALDI og Medion har en gyldig aftale mht. support af de købte produkter, og hvis der ikke bliver ydet en god service, ville produkterne simpelthen ikke være så populære som de er ..

Derudover så kan enhver idiot da regne ud, at når man køber hardware i ALDI, så er personalet ikke kompetent til at afhjælpe diverse problemer .. Netop derfor er det faktisk en god kundeservice, at kunden kan henvende sig direkte til Medion i stedet for at skulle igennem en masse skuffende oplevelser med manglende support i ALDI ..

Underligt nok, så er diverse hardwareforhandlere ikke i Kontant når de laver fejl .. Hvorfor mon? ;)

• bentzin det er så stadig ikke comp@re jeg er skuffet over... ved godt sådan nogle sager kan henne...

synes det er utroligt at aldi ikke kan tage imod en vare de sælger? er det rimeligt?

hvis i går ned i føtex og køber et tv og når i så kommer hjem finder i ud af tv'et ikke virker... så går i ned og siger mit tv virker ikke.... svar:

du kan ikke give os det da du skal sende det ind? fair`?

• Hehe sådan er Kontants journalistik bare. Anyways.. derfor er det stadigt skidt den behandling de kunder har fået, og lige meget om det er en stor virksomhed eller ej, så skal det bare ikke ske. At hele Aldi's service princip så er ulovligt er en anden ting (og de kan ikke bare skrive det i betingelserne :] )

• Aldi har ellers meget fair service, synes jeg da...

http://www.aldi.dk/GARANTIE_DK/index.htm

**Kære kunde!

Hos ALDI kan du returnere dine varer senest 1 måned efter købet - mod forevisning af kassebon og uden nogen form for forklaring. Denne returret gælder for alle varer, der ikke er levnedsmidler. Du får naturligvis dine penge tilbage.

Køber du en ALDI Aktuelt-vare med producentgaranti, medfølger der et garantibevis. Hvis du senere får behov for hjælp, bedes du benytte dig af producentens kundeservice. Derfor skal du gemme både kassebon og garantibevis.

Dine juridiske rettigheder som forbruger (krav på udbedring af manglen/omlevering, ophævelse af købet, afslag i prisen, krav på skadeserstatning eller erstatning for afholdte udgifter) begrænses ikke af disse garantier.

**

Oprindeligt indlæg af LecTer

Hehe sådan er Kontants journalistik bare. Anyways.. derfor er det stadigt skidt den behandling de kunder har fået, og lige meget om det er en stor virksomhed eller ej, så skal det bare ikke ske. At hele Aldi's service princip så er ulovligt er en anden ting (og de kan ikke bare skrive det i betingelserne :] )

Enig om at sådan noget ikke må ske, men det er uundgåeligt i alle servicevirksomheder. Jeg sørger for over 4000 reparationer og 30.000 kald om måneden og at jeg så taber måske 2 kunder på gulvet er svært at undgå , hvilket jeg selvfølgelig beklager.

• Synes de skrappe journalister har delvist ret i at det ikker optimalt, at man ikke kan aflevere artiklerne i butikkerne. Men samtidigt: Hvorfor skal aldi bruge resourcer på nogle produkter, de slet ikke ved noget om, når de istedet kan have en fornuftig aftale med et andet firma, der ved alt?

Til dem der ikke så udsendelsen, henviser jeg til programmets hjemmeside, hvor udsendelsen kan ses:

http://www.dr.dk/kontant

Vælg "Se seneste udsendelse" til højre, kontant kommer efter vejret.

• selvom de er en kæde "der intet ved om det", har de da stadigt ansvar for at tage imod det. Som kvinden fra forbrugerstyrelsen sagde igår: "når de kan sælge elektronik, bliver de også nødt til at have servicen der passer til". Derudover kan de velsagtens finde ud af at tage imod en defekt vare og så selv sende den til Comp@re, i stedet for at kunden skal have al besværet!