CHECK kontant lige nu..
kontant
EDIT: dr1
CHECK kontant lige nu..
kontant
EDIT: dr1
Jeps...
Ser det oz lige nu.. Hmm ikek så godt det man hører...
LOL nogle spassere
synes det er sindsygt... nu tør jeg sgu ikke at se mere i det blad desværre..
Super Ajax :]
Damn Nice lavet reklamen til sidst! He
Må indrømme at de til grin...
Heldigvis har jeg aldrig købt sådan noget fra Aldi
Ps. Aldi? Yak...
jeg nåede ikke at se det
forklar mig hvad det gik ud på
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
jeg nåede ikke at se det
forklar mig hvad det gik ud på
Ja tak
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Ja tak
Ville også gerne vide det
Jeg så kun de sidste 5-7 min.
De fortalte om hvor elendig Aldi var i service...
Køber du f.eks en vare fra Aldi (nu f.eks en bærbar) og den skal til reparation, så hjælper det ikke at du tager til Aldi da de alligevel henviser dig videre til Medion, altså de "må" ikke tage imod bærbaren... De må ikke...
iføælge forbrugerstyrelsen må Aldi ikke sige sådan...
Så var der også lidt mere... Der måske andre der kan fortælle om det?
2. købere... begge problemer..
den ene: havde indleveret sit tv i aldi men de ville ikke tage imod det. Så sagde de han skulle udfylde nogle papire og så ville han modtage et brev fra medion hvor skærmen skulle sendes hen fint nok... Der går flere måneder hvor han bliver ved med at rykke og så får han til sidst at vide det er i holland fint nok der går 14 dage han ringer igen... TV*ET ER FORSVUNDET... nu tilbyder de ham et Bedre TV, som viser sig at være billigere og dårligere end det han havde købt... så skriver han en klage og siger han har skrevet til kontant hvorefter de lover ham at sende penge retur... der går stadig flere dage og han ser ikke sine penge.... dette har taget mange måneder og til sidst for han sine penge...
ny mand til at fortælle om bærbaren?
Quoteny mand til at fortælle om bærbaren?
Hehe... Der skal nok komme flere...
vidste godt aldi var noget lort. men det der, så det godt ovre ved en ven. kæft de butikker skulle lukkes.
Fortalte de så også, om alle de mange, som har haft gode erfaringer med servicen ved reklamation af hardware købt i Aldi ?? næh sikkert ikke.... :lame:
Vi fik også besked på at aflevere en defekt skærm et andet sted end i butikken, men det giver jo lidt sig selv når man ser deres butikker.. Ved godt de ikke må, men vi kørte ud med den til medion og fik en ny med det samme, så Aldi service var ikke særlig godt, og ja, ikke i overenstemelse med gældende lovgivning, men Medions var i top..
QuoteOprindeligt indlæg af John H
Fortalte de så også, om alle de mange, som har haft gode erfaringer med servicen ved reklamation af hardware købt i Aldi ?? næh sikkert ikke.... :lame:
Nææ, det gjorde de så ikke...
QuoteOprindeligt indlæg af John H
amen det kan man jo altid sige det der...
det kan godt være medion giver god service men det er ikke det det drejer sig om det er faktisk Comp@re og Aldi som fucker i det...
og synes du selv det er fair hvis man ikke kan indlevere sin vare der hvor man har købt den.
kan lige citere: Den vare må jeg slet ikke tage imod. Der skal du selv kontakte medion ? hvor FAIR er det?
kan lige fortælle lidt videre på den med bærbaren..
personen venter i lang tid for at få sin bærbar tilbage... ( flere måneder igen ) så høre han endelig frem dem... så derefter skal han bytte sin bærbar til en NY ( TYDELIGT NY! ) hvorefter han kommer hjem og pakker den ud og i kassen ligger en brugt bærbar med mails uformateret og alt det møg fra tidligere brugere som også bliver sagt så har aldi pakket den pænt ind fordi ingen skulle ligge mærke til den var blevet brugt ? fair?
nej
har man at problem med sin bærbar eller lignende (mest kun medion der bliver solgt i ALDI af elektronik), ringer man jo bare til Medion. Som der også står skrevet i dine garanti papirer, syns da helt klart det er en bedre service at man ringer ind til medion og hvis man ikke kan løse problemet over fon, får man tilsendt fragt brev og sender varen ind til dem, istedet for man skal give varen til en uvidende aldi dame, som alligvel ikke fatter hvad de sælger. Så hellere selv sende, og vide hvor det kommer hen, og have kontakt med medion hele tiden.
Har selv købt en medion i Aldi. Har aldrig haft brug for at gå ned i Aldi, da medion klarer det hele.
QuoteOprindeligt indlæg af Krillen
har man at problem med sin bærbar eller lignende (mest kun medion der bliver solgt i ALDI af elektronik), ringer man jo bare til Medion. Som der også står skrevet i dine garanti papirer, syns da helt klart det er en bedre service at man ringer ind til medion og hvis man ikke kan løse problemet over fon, får man tilsendt fragt brev og sender varen ind til dem, istedet for man skal give varen til en uvidende aldi dame, som alligvel ikke fatter hvad de sælger. Så hellere selv sende, og vide hvor det kommer hen, og have kontakt med medion hele tiden.
Har selv købt en medion i Aldi. Har aldrig haft brug for at gå ned i Aldi, da medion klarer det hele.
skal vi sige vi er de 5 - 10 % som ville gøre dette... men hr. og fru. nielsen derhjemme ville sgu ikke gå ned og udfylde diverse papire bare fordi deres computer skal til reperation... det kan du også tænke dig til. hvorfor er det dig som kunde der skal gå ned og udfylde et papir derefter sende det derefter modtage et brev derefter sende din computer og til sidst skal du hente den...
det tror jeg ikke en Normal forbruger ville finde sig i og især ikke når de skriver dette:
Vores målsætning er, at forbrugerne hos os kan købe de vigtigste dagligvarer i deres nærmiljø, altid frisk, altid af høj kvalitet og altid til en billig pris. Heraf har vi udledt følgende princip:
Kvaliteten helt i top - prisen helt i bund.
* Vi køber
kun fra de bedste leverandører – og det i så store mængder, at det er os der bestemmer kvaliteten, garanterer friskheden og selvfølgelig køber vi billigere ind end alle andre der køber mindre.
* Vi garanterer
en høj kvalitet. Dette lader vi bekræfte gennem vedvarende kontroller hos uafhængige levnedsmiddelinstitutter.
* Vi sparer
på alt hvad der normalt ville fordyre en vare.
Vores butikker er ikke for store, vores sortiment er ikke for bredt og vores varepræsentation er enkel. Vores logistik er yderst rationel.
* Vi leverer
det vi lover. Varer af høj kvalitet og friskhed – og det til priser, som kun ALDI kan præstere.
* Vi er stolte
af vores venlige og loyale medarbejdere. Flere og flere handler hos os. Det er årsagen til at ALDI har udviklet sig til en af de stærkeste og mest dominerende kæder i dansk detailhandel.
* Vi siger tak
for din loyalitet. Derfor tager vi også varer tilbage uden diskussion og refunderer pengene, hvis du har købt en vare, som af en eller anden grund ikke lever op til dine forventninger.
* Vi lover dig
at vi altid og på alle områder konsekvent følger ALDI princippet. Tjek os! Hver dag.
Udfylde papirer? Hvorfor skulle man det? Det er da 100 gange lettere at klare det hele telefonisk! Folk tror måske at Aldi reparere computeren eller? :S. Man skal da heller ikke hente compen, den bliver bragt direkte til din dør af postDK