Billed fremkaldelse

• Hvor kan man fremkalde billeder i god kvalitet og stadig til max 2kr pr stk i normal størelse..?..

bilka koster 3kr, og det er sQ mange penge hvis man har 200 billeder der skal fremkaldes..

Og så må der også godt komme et sted hvor man kan bestille plakater, af billder man selv har redigeret..
    Plakater = højere end 40x30cm..:)..til stadig billige penge.. ved dog ikke hvor meget det koster..;)

i den her tråd kan der ikke bruges google svar..:))..

• Jeg plejer at bruge dem her.

20 kr. grundgebyr og 1 kr. pr billede og så kan billederne afhentes i nærmeste brugs/Kvickly (man kan selv vælge hvor) = 0 porto. ;)

Eneste ulempe, er en lidt underlig måde at uploade på, da man skal vælge et enkelt billede af gangen.
    Det er lidt træls, hvis man har 100 + billeder, men jeg synes det opvejes af en ok pris. :rolleyes:

http://www.digitalshoppen.com/

• Føtex har samme priser, men der kan man godt sende flere billeder ad gangen, og kvaliteten er iorden, billederne kan også hentes i din lokale Føtex.
    (bestillingssiden kan ikke lide min Firefox, men den virker fint med internetexplorer)

http://www.foetex.dk

• tror jeg ar jeg må prøve.

Nogen der ved hvor man kan købe nogen lige så store som plakater ?

Der er ingen føtex i Brørup og mener heller ikke der er i nabobyerne.. ;)

Forresten..
    Hvad laver min tråd i Off Topic ?.. hvilken mod har flyttet den? det har da vidst gået lidt for hurtigt..
    Handler billeder på computeren ikke om software og internet ?..evt svar i pm ?

• Nu ved jeg ikke hvor du bor men jeg har en fotohandler hvor jeg kan upload billeder også bare hente dem i butikken dagen efter eller vælge at få dem sendt og priserne er altså omkring det samme.

Men er jo nok forskelligt.

Nu snakker du om plakat størrelse så skal du jo lige tænke på at dine billeder skal være i meget meget høj opløsning hvis du skal højt op.

6mp slår til ca. til A3 og 8mp klarer A3+

Så husk lige det før du bestiller mega eksemplarer.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hvis du har 3.2mp kan du lige klare et A4 på grænsen også skal det være godt belyst og totalt ubeskåret hvis det skal være i god kvalitet.

• Hvad kan 1.3mp max tage:D?

bare cirka..

Den tager billeder i 1280x960

Mod/admin der har flyttet tråden flyt den evt tilbage igen, eller send en pm hvor du vil fortælle mig hvad tråden har med ot at gøre

• Du spø'r om hvor du kan få billeder fremkaldt !
    Har det noget med Hardware & tilbehør at gøre ?
    Eller OC el. køling ? Software el. programmer ? Køb & salg ?
    Eller Benchmark o.lign. ? Casemod ? Film og musik ? Nybegynder ?
    Nej !!!
    Derfor er den flyttet hertil OT. :rolleyes:

Lige til Wraper: Har fjernet dit malplacerede link til din tråd i køb og salg. Prøv lige at respekter reglerne. Tak !

• 1.3mp kan lige klare sig op på 10x15 i rimelig men ikke top kvalitet og igen det er helt uden nogen form for beskæring.

• _What_
    Hehehe man kommer ikke langt med et 1.3mp kamera idag, tror jeg skal begynde at kigge efter et nyt allerde nu..:))..

Jeg har da ikke sagt det har noget med hw eller casemod at gøre ? Jeg vil da mene at digital kamera billeder er meget med software at gøre ?.. Du mangler vidst et ordeligt argument ?

tror jeg stopper her

Tror bare vi stopper her så der ikke kommer mere af det dumme..:)