Nogle der har en ordentlig forstærker, til ikke så mange penge? Jeg har 2 kæmpe højtalere som der mangler en ordentlig forstærker til. Kan ikke finde ud af hvor mange watt de skal bruge, men hvis der er nogle der ligger inde med noget der står og samler støv eller bare skal på lossepladsen så skriv det herinde, så kan jeg se om det er noget jeg kan bruge?

K: Billig Forstærker (men god)
-
-
Har en Sony STR-D615 Souround Forstærker
Stereo: 100w x2 into 8 ohms (40-20k Hz) at 0.8% THD; Pro Logic: 70w x3; Surround: 20w x2; FM sensitivity 11.2 dBf; Audio/Video Remote; Hall and Simulated Surround modes; 3 audio/ 2 video inputs; 30 random AM/FM presets; 2 switchable pairs speaker outs; motorized volume control; 17" W x 5 1/4" H x 12 1/4" D
spiller fint og meget højt.
hvad vil du gi ?
-
Oprindeligt indlæg af Xtreme
Har en Sony STR-D615 Souround ForstærkerStereo: 100w x2 into 8 ohms (40-20k Hz) at 0.8% THD; Pro Logic: 70w x3; Surround: 20w x2; FM sensitivity 11.2 dBf; Audio/Video Remote; Hall and Simulated Surround modes; 3 audio/ 2 video inputs; 30 random AM/FM presets; 2 switchable pairs speaker outs; motorized volume control; 17" W x 5 1/4" H x 12 1/4" D
spiller fint og meget højt.
hvad vil du gi ?
- hvad har den kostet for ny, og hvor meget regner du med at få for den?