Hmm min fætters msn vil ikke have at jeg sender en sang til ham.....Den annullere...hver gang...
Hvordan laver man det om?
Hmm min fætters msn vil ikke have at jeg sender en sang til ham.....Den annullere...hver gang...
Hvordan laver man det om?
Slet post... du deler warez, hvilket du ikke må, og som vi ikke må snakke om... :s
Men kan fortælle dig, at man kan fjerne *.exe blokeringen med A-patch som du kan finde i en anden tråd... :}
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Slet post... du deler warez, hvilket du ikke må, og som vi ikke må snakke om... :s
Men kan fortælle dig, at man kan fjerne *.exe blokeringen med A-patch som du kan finde i en anden tråd... :}
Hvem fanden siger jeg deler warez?
Ku da li så godt være noget jeg selv havde lavet....den holder ikk helt...
Ja helt igennem inden for reglerne tråd.
http://www.apatch.tk <- særdeles nyttigt
Man kan godt sende .zip filer.. Jeg siger ikke mere
I mine øjne er det noget pis at de har fjernet muligheden for at sende MP3 filer, eftersom en god del amatørmusik (f.eks. fra mymusic.dk) ryger rundt blandt folk på MSN. Samme gælder hvis folk selv sidder og mixer og sampler, så er det da osse tit at der ryger lidt frem og tilbage. Gudskelov kan A-Patch rette lidt op på det.
Ud fra mit brug med msn, så har jeg erfaret at det ikke er alle filer den blokerer.. det virker ret underligt, og jeg forstår det heller ikke helt selv..
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Det var da ellers et crappy indslag... :ban:
Nu bruger jeg selv Trillian, men oplever ingen problemer med at modtage mp3 filer fra folk som sender via MSN.