MSN nægter filoverførsel!

• Hmm min fætters msn vil ikke have at jeg sender en sang til ham.....Den annullere...hver gang...

Hvordan laver man det om?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Slet post... du deler warez, hvilket du ikke må, og som vi ikke må snakke om... :s

Men kan fortælle dig, at man kan fjerne *.exe blokeringen med A-patch som du kan finde i en anden tråd... :}

Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Slet post... du deler warez, hvilket du ikke må, og som vi ikke må snakke om... :s

Men kan fortælle dig, at man kan fjerne *.exe blokeringen med A-patch som du kan finde i en anden tråd... :}

Hvem fanden siger jeg deler warez?
    Ku da li så godt være noget jeg selv havde lavet....den holder ikk helt...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• I mine øjne er det noget pis at de har fjernet muligheden for at sende MP3 filer, eftersom en god del amatørmusik (f.eks. fra mymusic.dk) ryger rundt blandt folk på MSN. Samme gælder hvis folk selv sidder og mixer og sampler, så er det da osse tit at der ryger lidt frem og tilbage. Gudskelov kan A-Patch rette lidt op på det. :roller:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Ud fra mit brug med msn, så har jeg erfaret at det ikke er alle filer den blokerer.. :S det virker ret underligt, og jeg forstår det heller ikke helt selv.. :S

~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Slet post... du deler warez, hvilket du ikke må, og som vi ikke må snakke om... :s

Det var da ellers et crappy indslag... :ban:

Nu bruger jeg selv Trillian, men oplever ingen problemer med at modtage mp3 filer fra folk som sender via MSN.