Hmm tror ikke hun har glemt det!
1: hun er en kvinde de glemmer INTET!
2: hun er en mor!
som du er blevet opfordret til af alle andre, konfrontation. det bliver værre dag for dag....
Hmm tror ikke hun har glemt det!
1: hun er en kvinde de glemmer INTET!
2: hun er en mor!
som du er blevet opfordret til af alle andre, konfrontation. det bliver værre dag for dag....
QuoteOprindeligt indlæg af HAM
100% enig! Og lad vær' med at lyve en anden gang. Forældre finder altid ud af den slags.
Jep tag skraldet.
En løgn er OK i første omgang, og håbe på de glemmer det, mens finder de ud af det må du krype til makronerne.
Den laver jeg, og får det meste slipper jeg godt fra det
Sådan går det:
"Undskyld, mor ;("
"Det er okay Elmdulf."
"NICE!!1one. MÅ JEG TAGE TIL LAN?!"
"DIE, ELMDULF... DIE! :chain:"
Sorry. Kunne ikke lade være
Hvis du ved at du bliver kogt og udslættet, så sig: Mor, vi har alle vores behøv... Det var ikke engang meningen at det skulle gå så galt, som det gik. Ville bare hygge med vennerne.... Du vil da oss nogle gerne bare snakke med Ursulla;)
Mor: Ja, men du løj og det er imod reglerne :chain:
Dig: Jeg ved det godt... Undskyld... Det sker aldrig igen... jeg lover
mor: lol... ok smut du bare....
Hmm slutter mig t de andre tag skraldet, og sig til din mor at du kommet i den alder hvor du gerne vil eksperimenter med at drikke og at du nok skal passe på... Og hvis du går helt skråt så r du på den:P ej gas... Men bare vær ærlig over for hende.. Så får du nok også lov t noget mere for hende
Mor: !"#¤%&
Elmdulf: BuuHuu jeg er ked af det buhuu
Mor: Du har stuearest resten af ugen :ban:
Elmdulf: Jamen moar
Mor: OK, lille søde elmdulf hvis du lover aldrig at lyvwe mere har du ikke stuearest
Eldulf: Dét lover jeg (NOT)
Mor: Godt min skat, tag så af bordet, gå ud med skraldet, ryd op på dit værelse og lav dine lektier. Gå i seng kl 20...
Elmdulf sidder 3 dage efter nede på den lokale bodega sammen med vennerne "Røde" John, "Mesteren", og Bælle Brian og pimper bajere...
hehe.. ku ik la være...
Sig det som det er og tag det som det kommer...
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
et lille råd herfra som jeg af og til har benyttet.
hvis en chef skal til at give en en skideballe for et eller andet. så lad være med at prøve at bortforklarer eller vige udenom. tværtimod giv ham ret i alt hvad han siger.
ved at bruge dette "trick" er det stort set umuligt at give en effektiv skideballe og det hele vil være overstået på få minutter
Det minder lidt om mili.
En smule OT måske...
Er i deling sammen med en som gerne vil være sergent, men alle sergenterne og delingsførerne kan ikke li' ham... for han har altid en undskyldning for hvorfor han ikke lige blev den bedste... i stedet for bare at tage tingene som de nu engang er, om det så er ris eller ros...
"Life is a bitch, so fuck her for free"
Tag den som du selv vil. Hentyder til at livet er hvad man gør det til.
Stjæl i en butik og bliv opdaget. Få politiet til at køre dig hjem. Så skal hun nok glemme at du har løget
QuoteOprindeligt indlæg af Grumme Gris
Stjæl i en butik og bliv opdaget. Få politiet til at køre dig hjem. Så skal hun nok glemme at du har løget
Ja så skal du nok få hende på andre tanker
Så må man så prioritere hvad der er bedst
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
"Life is a bitch, so fuck her for free"
Tag den som du selv vil. Hentyder til at livet er hvad man gør det til.
Eller som Niarn så smukt udtrykker det :
Livet er en fed bitch, med overskæg og lange tits
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Eller som Niarn så smukt udtrykker det :
Livet er en fed bitch, med overskæg og lange tits
Det lyder som en laber sag...