Mælk Giver Bumser!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Det er sq ikke lige så let.. At finde på noget man gider lave resten af sit liv, er temmelig svært 8o


    Ved det godt. Valgte selv forkert, men gør det lige hurtigt færdigt alligevel, det kan kun stille mig bedre til en jobsamtale at jeg faktisk har noget med mig!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Ved det godt. Valgte selv forkert, men gør det lige hurtigt færdigt alligevel, det kan kun stille mig bedre til en jobsamtale at jeg faktisk har noget med mig!


    jep kan det kun.. nu har jeg også fået en del erfaring på linak så det kan også kun gavne mig :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    jep kan det kun.. nu har jeg også fået en del erfaring på linak så det kan også kun gavne mig :)


    produktionsarbejde gavner ikk medmindre du får udskrift derfra på at du er en pålidelig arbejdskræft

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    produktionsarbejde gavner ikk medmindre du får udskrift derfra på at du er en pålidelig arbejdskræft


    nej du skal selvfølgelig ha papir på det, ellers kan alle jo komme og sige de har været det og det og det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    nej du skal selvfølgelig ha papir på det, ellers kan alle jo komme og sige de har været det og det og det..


    jeg skriver athan ska skrive
    du er en flittig arbejder, men ond mod kø'r :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    jeg skriver athan ska skrive
    du er en flittig arbejder, men ond mod kø'r :D


    bliver nok aldrig bonde så :)) heller ik liiiige noget jeg kunne tænke mig 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    bliver nok aldrig bonde så :)) heller ik liiiige noget jeg kunne tænke mig 8o


    nej vel? :|
    bonde, og så game D2 :P Cow-lvl :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Regner med jeres lort bliver slettet hurtigst muligt... :ban: Post haunters!


    HAHAHAH nej vi har det bare sjovt.. jesus.. posts siger mig ik en skid.. så slap lige af ik mester ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    HAHAHAH nej vi har det bare sjovt.. jesus.. posts siger mig ik en skid.. så slap lige af ik mester ;)



    MSN?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Regner med jeres lort bliver slettet hurtigst muligt... :ban: Post haunters!


    uuhh jaa. jeg har mange posts. så kan folk riiigtigt se jeg spammer? er NOT


    posts betyder nu ikk noget for mig!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque




    8o


    Samme her 8o
    Hvor har du lært det sprog henne lille dreng ?
    Med det der sprog kan jeg anbefale chatning på sexaben.dk ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Samme her 8o
    Hvor har du lært det sprog henne lille dreng ?
    Med det der sprog kan jeg anbefale chatning på sexaben.dk ;)


    jeg er jo ikk en lille dreng?