Overclockers UK (Klage)

  • Nej det kunne de ikke - det er jeg sikker på. Når man køber en dyr vare som f.eks. et GT eller X800XT skal man "bevise" sin adresse og kredit værdighed - så strikse er de. Det kan f.eks. gøres ved at sende et billede af sit sygesikrings bevis eller lign. dokumentation.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Er det ham Johnnie, med det høje plankeværk? :))


    X( - Den fede latterlige bøsserøv af en nazist er jeg fandeme ikke venner med. Han kan jo ikke engang følge sin egen logik. Den der siger at arbejdsløse er samfundsnassere - der bare skal "udryddes". Idioten er jo på bistand...... :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård


    Ellers tak - jeg skal selv derover på et tidspunkt - jeg skal bare passe lidt på med at være for destruktiv :) Desuden er det ikke helt så nemt, da han er døv og har kone og børn rendende rundt... Ikke fordi det skal afholde mig...


    Er du nu os sikker på at han er døv... LIdt svært at lære at læse hvis man ikke kan hører... Og også få kone og børn.. syns bar det lýder mystisk.. :P

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Er du nu os sikker på at han er døv... LIdt svært at lære at læse hvis man ikke kan hører... Og også få kone og børn.. syns bar det lýder mystisk.. :P


    Du mener altså at man ikke kan læse hvis man er døv ? :rolleyes:


    Du plejer måske selv at sidde og snakke med bogstaverne når du læser og skriver ? :]

  • Ja jeg ved han er døv. Mine forældre var i KBH til noget familie tamtam, og kørte derfor forbi Greve hvor han bor. Man far sagde at børnene lavede tegnsprog, og at manden kunne sige ganske få akavet ord. Desuden er han en kendt svindler hos politiet som bekræfter at han er døv. Desuden kan man ikke ringe til ham, kun sms. (som hos døve).


    Nu ved jeg med sikkerhed hvor han bor, og han smutter nok ikke lige fra konen og børnene - det handler bare om at tage der forbi næste gang jeg kommer til KBH området. Det har jeg også sagt til ham, og at jeg ikke forlader stedet uden noget af samme værdi++.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().