Sikkerhedssele , eller ikke ?

Oprindeligt indlæg af Raller
    Bruger Hjelm , når jeg kører rundt på veloén , og det kan godt være der er folk der tænker " haha , den kan alligvel kun kører 20 , næh ... den kører 40 " , så spøg ikke med veloérne :)

Hvem har ikke prøvet og falde på cykel uden hjelm ? , det gør fandmer nas ! , så prøv og forestille sig hvor ondt det så ikk vil gøre på knollert ..

Altså jeg kørte 12 km/t på en cykelsti og jeg endte med at få styret i maven, så jeg fik indre blødninger

Blev haste indlagt med udrykning og hele lortet og det hele endte så med at jeg havde flækket leveren, punkteret blæren og smadret milten :boxed: Så nu render jeg rundt med et mercedes ar over maven :))

Gad vide hva der ville være sket hvis jeg kørte hurtigt på en knallert :P

• tror du så du har levet idag???

• Raller --> Det gør pænt nas med hjelm sku jeg hilse at sige ;-), men du kan få historien på MSN en dag.

KarGa --> God bedring du.

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Rettet en gang, sidst af Cobber ().

Oprindeligt indlæg af Shooqer

hemmeligheder???

Hehe, MEGET åndsvag grund til jeg væltede, derfor ;-), prøvede på at lave tricket med at stå ved siden af knallerten mens den kørte (kan godt normalt) men den gang der væltede den :-D, har gjort det samme med en 4hjulet crosser der heller ikke kunne vælte sagde de :-).

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Oprindeligt indlæg af Grus

Så håber jeg sandelig ikke for dig du falder af - Det er mindst lige så dumt som at køre uden sele.

Jeg kører ALTID med sele på i min bil, og ALTID med hjelm på når jeg kører på min knallert!
    - Vi lever trods alt kun en gang..

begynder dog også på det da jeg i sidste uge ramte en bil med 90km/t der havde jeg dog heldigvis hjelmen på ellers så havde jeg nok været færdig.. hjelmen blev ihvertfal skrallet i 2 8o så når jeg for min scooter ud at kører igen kører jeg med hjelmen.. men normalt var det sjællendt jeg kørte med hjelm

• har ALTID sele på.. synes det er latterligt og køre uden.. måske de fleste biler har airbag i dag men den hjælper altså ik en skid hvis du ik har sele på.. så ender det bare med du drukner i den..