Tar den altid på, det er en vane.
og man er da for dum hvis man ikke gør..
Tar den altid på, det er en vane.
og man er da for dum hvis man ikke gør..
QuoteOprindeligt indlæg af Raller
Bruger Hjelm , når jeg kører rundt på veloén , og det kan godt være der er folk der tænker " haha , den kan alligvel kun kører 20 , næh ... den kører 40 " , så spøg ikke med veloérne
Hvem har ikke prøvet og falde på cykel uden hjelm ? , det gør fandmer nas ! , så prøv og forestille sig hvor ondt det så ikk vil gøre på knollert ..
Altså jeg kørte 12 km/t på en cykelsti og jeg endte med at få styret i maven, så jeg fik indre blødninger
Blev haste indlagt med udrykning og hele lortet og det hele endte så med at jeg havde flækket leveren, punkteret blæren og smadret milten Så nu render jeg rundt med et mercedes ar over maven
Gad vide hva der ville være sket hvis jeg kørte hurtigt på en knallert
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af KarGa
Altså jeg kørte 12 km/t på en cykelsti og jeg endte med at få styret i maven, så jeg fik indre blødninger
Blev haste indlagt med udrykning og hele lortet og det hele endte så med at jeg havde flækket leveren, punkteret blæren og smadret milten
Så nu render jeg rundt med et mercedes ar over maven
Gad vide hva der ville være sket hvis jeg kørte hurtigt på en knallert
tror du så du har levet idag???
Raller --> Det gør pænt nas med hjelm sku jeg hilse at sige ;-), men du kan få historien på MSN en dag.
KarGa --> God bedring du.
QuoteOprindeligt indlæg af Alex
Raller --> Det gør pænt nas sku jeg hilse at sige ;-), men du kan få historien på MSN en dag.
hemmeligheder???
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
hemmeligheder???
Hehe, MEGET åndsvag grund til jeg væltede, derfor ;-), prøvede på at lave tricket med at stå ved siden af knallerten mens den kørte (kan godt normalt) men den gang der væltede den :-D, har gjort det samme med en 4hjulet crosser der heller ikke kunne vælte sagde de :-).
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Så håber jeg sandelig ikke for dig du falder af - Det er mindst lige så dumt som at køre uden sele.
Jeg kører ALTID med sele på i min bil, og ALTID med hjelm på når jeg kører på min knallert!
- Vi lever trods alt kun en gang..
begynder dog også på det da jeg i sidste uge ramte en bil med 90km/t der havde jeg dog heldigvis hjelmen på ellers så havde jeg nok været færdig.. hjelmen blev ihvertfal skrallet i 2 så når jeg for min scooter ud at kører igen kører jeg med hjelmen.. men normalt var det sjællendt jeg kørte med hjelm
har ALTID sele på.. synes det er latterligt og køre uden.. måske de fleste biler har airbag i dag men den hjælper altså ik en skid hvis du ik har sele på.. så ender det bare med du drukner i den..
Bruger den altid.
Alt andet er da dumt. det er jo ikke fordi man laver gymnastik bag roret jo