Det er jo rimelig sygt
men dog smart!!
Det er jo rimelig sygt
men dog smart!!
WOW! Der er smæk på, men det måtte jo også komme en dag ?!
Tjah, min Siemens bliver smidt i opladeren en gang om ugen og det er rigeligt....
Det er fedt nok .. Men 600 MAh er ikke ret meget til en mobil telefon f.eks.. Hvis den har en tft skærm og et kamera skal man lade ca hver dag..
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Hehe, ditto. Min mobil ryger også pr. automatik direkte i opladeren så snart jeg kravler i seng, så både ved jeg hvor den er om morgenen, og samtidig kan være sikker på at den er fuldt opladet til hele dagen ..
det er så ikke ligefrem med til at fremme deres levetid...
men man kan også godt oplade et batteri på 5 minutter i dag!!! de har bare ikke særlig godt af det, det bliver ekstremt varme og så holder de ikke i særlig lang tid!!! så det eneste flotte ved den præstation er da at de kan lave batterier der kan holde til det!!!
QuoteOprindeligt indlæg af joatim
det er så ikke ligefrem med til at fremme deres levetid...
men man kan også godt oplade et batteri på 5 minutter i dag!!! de har bare ikke særlig godt af det, det bliver ekstremt varme og så holder de ikke i særlig lang tid!!! så det eneste flotte ved den præstation er da at de kan lave batterier der kan holde til det!!!
Ku forestille mig at gutter som Grill og sikkert også engel har anskaffet sig en ny mobil, langt tid før den gamle nogensinde har nået at få aner af slidtage
efter hvad jeg hører om batterier (uanset type)
-jo hurtigere de kan lades op, jo hurtigere vil de også blive afladet (har alle dem jeg har snakket med det om sagt)
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
efter hvad jeg hører om batterier (uanset type)
-jo hurtigere de kan lades op, jo hurtigere vil de også blive afladet (har alle dem jeg har snakket med det om sagt)
det kommer an på hvilken lader man bruger, og hvor stor kraft (hvor mange volt) der er til at lade dem med...
batterier har en indre modstand som gør at de under en opladning når en meget større volt end de er sat til, under en meget hurtig opladning vil batteriets indre modstand gøre at volten stiger helt vildt hurtigt og højt. og når dit batteri er på 12volt og du lader med 12 volt begynder der ligesom at komme et problem... hvis man har den rigtige lader kan man sagtens oplade hurtigt, hvor batterierne samtidig har meget strøm på og lever meget længe!!! (vi har sådan en derhjemme til vores fjernstyrede biler den kan lade et 2000mA op på 15min hvis det skal gå hurtigt uden at batteriet "indeholder" mindre strøm, men den kostede vidst også 1kilo )
ville være nice vist de lavede det til eldrevne softguns for det ta'r mig 4-5 timer at lade min op og den holder ikke tl mere end 20k skud :camp: