Opladning af batteri på 1 minut

• Det lyder jo nice nok, men ser nu ikke ladetid som et problem. Min mobil ligger næsten altid i opladeren når jeg er hjemme, så når jeg står op om morgenen, så er den altid fuldt opladt. Så ved jeg også hvor den er ... :))

Det der kunne være mere nice ville være en meget længere leve/brugstid. Men det kommer jo med tiden.

Generalt er levetiden dog ikke et problem, men det hænder ...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det lyder jo nice nok, men ser nu ikke ladetid som et problem. Min mobil ligger næsten altid i opladeren når jeg er hjemme, så når jeg står op om morgenen, så er den altid fuldt opladt. Så ved jeg også hvor den er ... :))

Det der kunne være mere nice ville være en meget længere leve/brugstid. Men det kommer jo med tiden.

Generalt er levetiden dog ikke et problem, men det hænder ...

Hehe, ditto. Min mobil ryger også pr. automatik direkte i opladeren så snart jeg kravler i seng, så både ved jeg hvor den er om morgenen, og samtidig kan være sikker på at den er fuldt opladet til hele dagen .. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Længere holdbarhed på ikke-genopladelige batterier ku være lækkert.. Har ikk selv en oplader og tror ikk jeg ville bruge den hvis jeg havde en, det er jeg for lidt organiseret til :))

Men et eller andet sted tror jeg det er mere irriterende at stå og vente et minut på at kunne bruge sine strømkrævende ven igen, istedet for bare at ha det som vane at sætte mobilen f.eks. i opladeren om natten...

• Da jeg i sin tid havde min 3210, ladede jeg batteri'et op hver nat.. Det ku det desværre bare ikke holde til i længden..

Nu lader jeg kun min telefon på når den løber tør for strøm, det tager trods alt kun 3 timer, så det ka jeg godt leve med..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Men et eller andet sted tror jeg det er mere irriterende at stå og vente et minut på at kunne bruge sine strømkrævende ven igen, istedet for bare at ha det som vane at sætte mobilen f.eks. i opladeren om natten...

Ahh, man kan sikkert lige fikse noget i det hele minut ..

Oprindeligt indlæg af Macimuz

aha , så skal man virkelig have travlt :)

Der er da nogle mennesker der ikk har noget at lave hele dagen.. Folk som enten driver den af, eller ikke kan arbejde, pga en eller anden skade

Sådan nogle mennesker har ikk andet at tage sig til end at kigge på at telefonen blir klar til brug igen..

Det jeg mente var også at når den kan oplades på 1 minut så gør folk det bare sådan når der er brug for det.. Men hvis det er brug for det mens man lige er igang med at skrive til nogen eller what ever, som man meget gerne vil igang med igen, så ka det da godt blive irriterende nogle gange.. For nogle altså, men så ska man måske bare blive let irriteret? :))

• Man skal have en meget kort lunte tror jeg :)

Oprindeligt indlæg af Grus
    Da jeg i sin tid havde min 3210, ladede jeg batteri'et op hver nat.. Det ku det desværre bare ikke holde til i længden..

Nu lader jeg kun min telefon på når den løber tør for strøm, det tager trods alt kun 3 timer, så det ka jeg godt leve med..

jeg har da en 3210 den er til opladning hele tide jeg har haft ca fra den kome på gaden og den holder sq strøm i nu holder ca 2-3 dage
    nu har jeg så fået 3 mobil (sådan en gang lort skal man lede længe efter) den ligge også til hver nat så der er strøm på

RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

Oprindeligt indlæg af sniffer
    jeg har da en 3210 den er til opladning hele tide jeg har haft ca fra den kome på gaden og den holder sq strøm i nu holder ca 2-3 dage
    nu har jeg så fået 3 mobil (sådan en gang lort skal man lede længe efter) den ligge også til hver nat så der er strøm på

Hvis den altid er til opladning, hvordan ved du så den kan holde strøm i 2-3 dage?

Oprindeligt indlæg af Burger

Hvis den altid er til opladning, hvordan ved du så den kan holde strøm i 2-3 dage?

Hehe også min tanke :))

Men ka jo være at hvis han skynder sig så meget med sine posts, at han også skynder sig så meget når han ska pakke til et eller andet, så han glemmer mobilopladeren :D :crazyeyes:

Edit: Dårlig til komma :P

• det er først nu den altid står til opladning og som jeg har skrevet
    har jeg næste lige købt en 3 mobil
    der for

RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

Oprindeligt indlæg af Burger

Måske fordi han har prøvet :)) Men det var da lidt af en skrive-torsk :D

• det ville være sygt nok... Men som sagt ville det nok også koste en "formue" lige her i starten indtil det er blevet udviklet noget yderligere.. :D