Skal Rundfunk væk eller ?

• Så lige lidt af Rundfunk idag, og hørte ham journalisten sige, i store hele at Rundfunk skulle pakke sammen begrund af, at sætte de unge i et dårlig lys, og om de ikke kunne vise noget relavandt istedet for osv.... Mig og mine venner synes de skulle pakke sammen ! Hvorfor kan Tv2 ikke bruge tiden på lidt mere seriøse ting... Hvad synes I ? Når denne poll er færdig sender jeg et brev til Rundfunk, og så kan de få en skider med hjem i fryseren... ;)

Don't flame to much :))

Oprindeligt indlæg af Burger
    Øhm .. Tror jeg er lidt udenfor målgruppen, og de få glimt jeg har set af Rundfunk har ikke ligefrem kunne lokke mig til at se mere, så jeg kan nemt leve uden ..

Helt enig :)

• Jeg er nu egentlig temmelig ligeglad med om de viser Rundfunk eller ej....(Nu er jeg nok heller ikke lige i målgruppen)!!

...Men når man ser på hvem programmet henvender sig til, synes jeg at tidspunket er yderst velvalgt!!

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

• Jeg ser det ikke, og jeg er nok noget nær fuldstændig lige glad med om det ruller over skærmen, til gengæld hvis det er blevet forsinket og så fjerne "et umage par" eller "kongen af queens" fra programmet så går jeg amok... nu sender de så bare ikke de 2 programmer mere :S

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg er ligeglad, bare jeg får min bajer ;)

Den vogn hopper jeg sgu lige med på. Har også kun se få øjeblikke af det og det har virket rimlig dødsygt. Der må da være nogen der gider at se det siden de sender det, så lad dem om det :)

• Har aldrig set det. Bliver det ikke vist når 9. klasse får fri fra skole og vi andre er på arbejde?

Det lyder da til at det er et hit blandt de (helt) unge og det er vel dem det er lavet til.

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Jamen!, Kan ikke se problemet? Hvis i ikke vil se det så lad da vær´ med at tænd jeres fjernsyn? :boxed:

tv2 kunne jo vælge at fjerne programmet og så sende noget lidt mere spændene..

jeg ser det ikke, medmindre jeg keder mig r*vmeget..

Oprindeligt indlæg af Burger
    Øhm .. Tror jeg er lidt udenfor målgruppen, og de få glimt jeg har set af Rundfunk har ikke ligefrem kunne lokke mig til at se mere, så jeg kan nemt leve uden ..

Hvis du har tænkt dig at vise Rundfunk denne poll, så skulle du måske have lavet den seriøs ..

Jeg vil ikke vise Rundfunk denne poll. Da jeg er imod Rundfunk skal køre, vil jeg "låne" lidt af andres argumenter til brevet ;) Jeg ser sg heller ik meget fjernsyn, men havner tit ved fernern kl. 5, så noget spændende tak;)

• De gange jeg har set det har jeg ikke brudt mig om det.

Har stemt det skal væk.

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Oprindeligt indlæg af Ciric
    Jeg er nu egentlig temmelig ligeglad med om de viser Rundfunk eller ej....(Nu er jeg nok heller ikke lige i målgruppen)!!

...Men når man ser på hvem programmet henvender sig til, synes jeg at tidspunket er yderst velvalgt!!

Syntes nu der er for meget sex i til at sende på det tidspunkt

jeg er ligeglad men det er de yngre jeg tænker på

• Hvis du synes at Rundfunk sender for meget sex?

Så skal Playboy også slettes? Hvad så med MTV/ Boogie/ The Voice som viser alle de musik videos hvor alle de piger med en perfekt røv osv. bare shaker!

Hele mediet er præget af sex, og det kan man ikke ændre på! Man kan selvfølgelig nedkæmpe det, men de bliver nød til at vise lidt ellers så mister de seer.

Jeg synes nu at rundfunk er et program for os unge, selvom de kun snakker om noget jeg ikke interesserer mig for

Bare jeg får min bajer, så er jeg ligeglad.