kilder på tweak

Oprindeligt indlæg af Meesalith
    ville lige høre om man må bruge tweak.dk som en kilde eller om man skal skrive navnet på den der har hjulpet en?
    jeg er jo i gang med teknologi eksamensprojektet og jeg har fået kanon meget hjælp her fra.
    hvor pålidelig kan man mene de kilder er?

tak

Formoder det er igennem en tråd, så vil det i hvertfald være en god idé at henvise direkte til den tråd .. Men ved så ikke om man kan se indholdet af trådene uden at være logget ind. Hvis man skal være logget ind, bliver du nok nødt til at udskrive de vigtige tråd hvori informationen er taget...

Jeg ved dog ikke om man kalde sådanne tråde for pålidelige kilder. Folk bygger deres viden på ting ... Så jeg vil måske være tilbøjelig til at kalde det for "sekundære kilder" .. altså kilder du har brugt til at skaffe dig viden omkring dit emne ...

Erhm, har du kvoter taget direkte herfra ?

• jeg er blevet henvist til en masse gode programmer jeg kan bruge, og har fået af vide hvordan man skal gøre når jeg vil det jeg vil gøre.

vil også gerne høre om tweakerne har noget imod jeg bruger dem i min rapport ?

jeg er blevet henvist til en masse gode programmer jeg kan bruge, og har fået af vide hvordan man skal gøre når jeg vil det jeg vil gøre.

Hmm, det er svært at sige når jeg ikke umiddelbart ved hvad det præcist er du skriver på og i hvilket henseende du har brugt tweak mv.

jeg er blevet henvist til en masse gode programmer jeg kan bruge, og har fået af vide hvordan man skal gøre når jeg vil det jeg vil gøre.

Send dem evt. en pm.. så støder du ihvertfald ikke nogen. Kunne dog ikke forestille mig at nogen ville have et problem med det. Det er jo trods alt deres hjælp der bliver benyttet. Det må da være et plus at det man har skrevet bliver brugt til noget.

ville lige høre om man må bruge tweak.dk som en kilde eller om man skal skrive navnet på den der har hjulpet en?
    jeg er jo i gang med teknologi eksamensprojektet og jeg har fået kanon meget hjælp her fra.
    hvor pålidelig kan man mene de kilder er?

tak

Din lærer/censor syntes nok at du skal henvise til der hvor oplysningerne findes ... Altså tråden/trådene ...

At nævne sitet/forumet generalt vil næsten være lige så stor en "hjælp" som at nævne http://www.Google.com som en kilde .... Har jeg rent faktisk prøvet ... Den gik kun fordi jeg er god til at sno mig ud af ting ... *G* :))

mange tak alle sammen!

hvis nogen er interesseret kan jeg lægge rapporten ud på nettet bagefter... skal jo lave en server ;)

og jeg skal nok komme med flere dumme spørgsmål :))

Så lidt, og vi skal nok komme med flere dumme svar ;)

• Sidder selv med mit eksamensprojekt, og der blvier tweak brugt som en kilde.

Har jeg også gjort i andre teknologi-projekter, og der har ikke været nogen problemer.

mange tak alle sammen!

hvis nogen er interesseret kan jeg lægge rapporten ud på nettet bagefter... skal jo lave en server ;)

og jeg skal nok komme med flere dumme spørgsmål :))

Ingen spørgsmål er dumme på Tweak skat ;)