Ukraine - Danmark ?-?

• enig og sådan har jeg det også... gider ikke forbold, det er for trivielt.. ej så er karate jo bedre ;) (sarkasme eller ironi eller hvad det kaldes)

• Thumbs down for DK :rolleyes: - Men okay, jeg er ikke selv noget vidunder med en bold, så måske skulle jeg bare lade være med at brokke mig over en sport jeg alligevel aldrig følger med i ? :)) :))

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Thumbs down for DK :rolleyes: - Men okay, jeg er ikke selv noget vidunder med en bold, så måske skulle jeg bare lade være med at brokke mig over en sport jeg alligevel aldrig følger med i ? :)) :))

You got a point. Forstår heller ikke hvorfor folk absolut skal kommentere det negativt - når de ikke interesserer sig for det. :rolleyes:

OT: Tilgengæld er der en meget spændende EM-finale i bordtennis i øjeblikket på DR2 - sidste afgørende kamp.

Oprindeligt indlæg af Meesalith

enig og sådan har jeg det også... gider ikke forbold, det er for trivielt.. ej så er karate jo bedre ;) (sarkasme eller ironi eller hvad det kaldes)

Hehe karate (Eller selvforsvar som jeg stadig kalder det..) er nu meget sjov, min træner og mig ka godt tage lidt pis på hinanden :D Og jeg ligger (Eller står?) flad af grin hver gang en af mine venner, der også går til det, blir brugt som sparringsdukke hver eneste gang :)) Sidste gang blev han fejet omkuld af træners ben uden han havde den fjerneste ide om hva der skete :P

Oprindeligt indlæg af Bentzin

You got a point. Forstår heller ikke hvorfor folk absolut skal kommentere det negativt - når de ikke interesserer sig for det. :rolleyes:

OT: Tilgengæld er der en meget spændende EM-finale i bordtennis i øjeblikket på DR2 - sidste afgørende kamp .

Du er meget glad for den bordtennis kamp? :D