NYt Design...!


  • hehe ... rigtigt nok.. men ej det var også bare en lille joke, de er lyse ja. :D men det er jo også godt nok hvis du kan lide det :D hehe..


    men jo selve siden er simpel og lækker at surfe rundt på..


    i er sku syge nok i Webfolk :P


  • Udmærket tiltag. Det med banneret er vist ingen sag, det er jo bare et tjek på browseren og så derefter hvad den må vise/ikke vise.


    Jeg ved at den primære gruppe der besøger min side, besøger den via Firefox, derfor har jeg heller ikke nogle store skrubler ved at lade sådan en enkelt "fejl" snige sig ind på siden i form af det med det billede der ikke holder den maxwidth ved brug af IE - og den slags er heller ikke noget der sådan vil blive postet i hvert indlæg, så problemet er nok til at leve med for dem som bruger IE. Håber jeg da. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Udmærket tiltag. Det med banneret er vist ingen sag, det er jo bare et tjek på browseren og så derefter hvad den må vise/ikke vise.


    Jeg ved at den primære gruppe der besøger min side, besøger den via Firefox, derfor har jeg heller ikke nogle store skrubler ved at lade sådan en enkelt "fejl" snige sig ind på siden i form af det med det billede der ikke holder den maxwidth ved brug af IE - og den slags er heller ikke noget der sådan vil blive postet i hvert indlæg, så problemet er nok til at leve med for dem som bruger IE. Håber jeg da. :))


    Okay ja det kunne være en mulighed ..


    Folk må bare skifte til Firefox. Læste igår på Comon at google har udviklet forbedret søge-effektivitet, men kun tilgængelige for brugere af Firefox eller lign. De skulle tilmed have ansat programmøre af Firefox ... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Okay ja det kunne være en mulighed ..


    Folk må bare skifte til Firefox. Læste igår på Comon at google har udviklet forbedret søge-effektiviret, men kun tilgængelige for brugere af Firefox eller lign. De skulle tilmed have ansat programmøre af Firefox ... :]



    hehe TOP nice :D Firefox owns også.. sådan er det bare... hehe :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    hehe TOP nice :D Firefox owns også.. sådan er det bare... hehe :cheers:


    Hehe ..


    Føler mig som en lille firefoxdicipel som render rundt og vender folk i troen :]