Nu har jeg jo købt en Logitech mx1000 og der følger "Setpoint" med... problemet er bare at det stadig funker i 3d-spil og det er ret irriterende.. Men jeg har hørt at man kan få en tweak til det så den ikke gør det... Am i right?

Setpoint?
-
-
Slet ingen der kender den der tweak?
-
Hvad er helt præcist dit problem
-
Mit prob er at hvis jeg trykker på nogen af de knapper der er på musen(undtagen venstre og højreklik) så går den ud af counter-strike og gør det den var beregnet til... i Mouseware stoppede den alle de der genveje ting når man spillede i fullscreen spil... Jeg har bare set et eller andet sted at man kunne få et prg. til at tweake det sådan at det stopper med genvejene når man spiller....
-
Oprindeligt indlæg af T!G3R
Mit prob er at hvis jeg trykker på nogen af de knapper der er på musen(undtagen venstre og højreklik) så går den ud af counter-strike og gør det den var beregnet til... i Mouseware stoppede den alle de der genveje ting når man spillede i fullscreen spil... Jeg har bare set et eller andet sted at man kunne få et prg. til at tweake det sådan at det stopper med genvejene når man spiller....
Den knap mellem Frem-Tilbage er ikke minimer-maximer. Men ALT + Tab -
hvis jeg trykker på den i midten på siden af musen, så går den ud fordi den laver en menu hvor man kan vælge de ting der er i gang(ligesom alt + tab) og jeg kan ikke bruger nogen andre en højre- og venstretasterne til at bind'e med i cs... dvs. at jeg skal lukke setpoint hver gang jeg skal spille...
-
ja det er en typisk logitech feature... du har ikke installeret ALT software til musen vel?? (og det tror jeg så du har)
uninstall alle ting til musen. gå ind og hent KUN driveren.. prøv det, ikke 100% på at det virker, men det burde det.
og prøv en firmware update, og så lige hvis du kan bruge musen uden nogen installation af mus så gør et, jeg har affering med at muse driver fucker CS endnu mere op -
Jeg har min "Programskifter" knap til at være minimer.. der er ingen probs i cs