jeg ryger ikke men kan da godt drikke lidt til fester.

Drikker Du / Ryger Du
-
-
så lige en Landevejsrytter på mit arbejde idag
3 smørebrød og 3pilsnere til morgenmad kl 8:00
-
Oprindeligt indlæg af Shooqer
så lige en Landevejsrytter på mit arbejde idag3 smørebrød og 3pilsnere til morgenmad kl 8:00
hehe det er der sq stil over
-
gør ingen af delene
-
Jeg drikker i ny og næ, men ikke i så store mængder så man bliver fuld og ikke kan huske en dy. Det er ellers ret populært blandt folk i min aldersgruppe.
Jeg ryger ikke, og vil heller aldrig komme til det. Det er sundshedsskadeligt, dyrt og uden fordele.
-
Elsker en god øl og det bliver da også ofte til en enkelt eller to i hverdagene. Men meget helere en god special øl end et glas vin.
Og så ryger jeg ca 30 stks om dagen. -
Jeg drikker kun til fester. Jeg gider ik sidde og drikke en øl eller ligende til maden, så er SODAVAND da for KONGE. Og jeg gider oz kun købe de ALLER billigste pis øl de har i Netto, så den ka jo IK nydes, så derfor drikker jeg kun for at blive stif. Men ik til jeg ik ka huske noget..
Smøger: det gider jeg ik.. kun WasserPeife! Det er ALT for nice, det smager ok, dufter ALT for nice og så er røgen så fee!Mvh Mads
-
jeg drikker meget sjældent, en gang om måneden eller mindre. jeg har engang været fest ryger, men efter et stykke tid kunne jeg godt mærke det når jeg spildte fodbold, så gad jeg ikke det længere.