Hejsa
Er der nogen der ved om der eksistere et multiplayer mod til GTA 3 og ikke GTA 3 vice city??
Kunne være nice gerne et link til download mirror, eller creators hp..
/Learner
Hejsa
Er der nogen der ved om der eksistere et multiplayer mod til GTA 3 og ikke GTA 3 vice city??
Kunne være nice gerne et link til download mirror, eller creators hp..
/Learner
Moddet hedder MTA og kan findes på google.. Og ja det findes både i versioner til GTA 3 og Vice City.
QuoteOprindeligt indlæg af learner
Har prøvet google
Men fandt ikke noget jeg kunne få til at virke..
Eat my shorts :lame:
Det var da godt nok et underligt svar at give til en der giver dig noget reel, og enkel hjælp til noget du ikke engang selv kunne finde ud af...
Én ting er at være dårlig til at søge på Google, men en anden ting er at flabe den person der giver dig et hjælpsomt tip - det er simpelthen for lamt - du fortjener absolut ikke noget hjælp efter min mening, med den opførsel dér -
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af learner
Har prøvet google
Men fandt ikke noget jeg kunne få til at virke..
Eat my shorts :lame:
Jer andre
Tak for svar..
Tøv li' en kende - han har lige givet dig et link. Take't easy. Google er din ven - hvis du bruger "ham" rigtigt
Husk det er påske + vi skal jo ik' ha' startet noget ævl og kævl, - vel ? Og det gælder alle !!!
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Det var da godt nok et underligt svar at give til en der giver dig noget reel, og enkel hjælp til noget du ikke engang selv kunne finde ud af...
Én ting er at være dårlig til at søge på Google, men en anden ting er at flabe den person der giver dig et hjælpsomt tip - det er simpelthen for lamt - du fortjener absolut ikke noget hjælp efter min mening, med den opførsel dér -
![]()
Yes yes... mr. diskutions opsøgende.. Orker ikke at diskture med dig.. Hvis du ikke engang selv kan holde en ordentlig tone, så syntes jeg bare du skulle fordufte stille og roligt..
QuoteOprindeligt indlæg af Bentzin
Tøv li' en kende - han har lige givet dig et link. Take't easy. Google er din ven - hvis du bruger "ham" rigtigt![]()
Husk det er påske + vi skal jo ik' ha' startet noget ævl og kævl, - vel ? Og det gælder alle !!!
Det var nok bare det der "Learn it" der tændte mig af, for det er sku negativt i mine øjne