Germs

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Ah, en tråd om mider og bakterier ... :rolleyes:


    Hmm, ret useriøst og underligt, men hva'....


    Jeg havde indtil i sidste uge en papir-kurv der efterhånden trængte grangiveligt meget til at blive tømt, men grundet min dovenskab, blev den det ikke :P - Dog fik det en stopper da jeg ved et uheld kom til at smide et stykke papir derned - da jeg fiskede det op igen fik jeg en overraskelse - for papiret er simpelthen overfyldt i løbet af de 2 sekunder, med små underlige mider, som var opstået, der kravlede rundt på det - BVADR! :rolleyes: - Så blev jeg vist den erfaring klogere til næste gang ;)


    Det er satme ulækkert..
    Du skulle have haft de der "damer" der gjorde rent på tv2 ud og lave en germ-prøve i din skraldespand... hehe

  • Måske da jeg arbejdede i netto. Vi havde fået 2 kasser med clementiner, sådan sorteret i æsker af 12 hver.


    Nogen af dem var rådne, altså enkelte af clementinerne. Min opgave var så at smide alle de rådne ud, og lægge resten ind i butikken til stk. salg. Jeg siger jer det var nasty at stå og sortere de der rådne frugter, føj!


    Det var så også lige en advarsel om aldrig at købe frugt og grønt i netto


    :boxed:

  • En af mine venner havde en gryde stående med pasta som en gang havde vidt. Det var gået hen og blevet grønt og havde fået en underlig form og en enormt fæl lugt. Vi prøvede at smide det ud men efter låget var løftet blev vi nødt til at forlade køkkenet.. Et par timer senere kom en modig person forbi som kunne smide det ud.


    Aldrig i mit liv har jeg set noget så ulækkert og stanken var så ekstrem at jeg aldrig vil lugte det igen!

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    haha så er det fandme grælt mand... hvor langt tid havde den stået der? :boxed: :))


    LOL ja :)) :)) - Der har vel været al muligt i - gamle pizzabakker, æbleskrog, papir af den ene og den anden slags, ja al muligt faktisk - og så har jeg det med at presse skraldet sammen så meget som muligt, så jeg kan vente med at tømme kurven indtil den er så fyldt op, at tingene vælter ud over når jeg skal smide noget ud :P


    Hvornår den var tømt sidst ? - Tjaa, det kan muligt være omkring nytår :)) :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Hey det er off-topic..
    Hvis du ikke kan li det så lad vær med at trykke på reply.
    En par stykker af os fik et godt grin over den her tråd så dens formål er vel tjent for os?


    Tja - det har i så fået - mens jeg til gengæld har fået en masse reports/klager over den.
    Det er rigtigt at det er offtopic, men der er altså grænser. I sær når vi skal prøve, at holde en nogenlunde linje her på tweak.dk.
    Det skal jo nødig ende i det rene nonsens. Så for ikke at der skal blive for mange sure og utilfredse brugere og dermed en masse ubrugelige skænderier + ævl og kævl - så lukkes tråden - også selvom der sikkert er nogle enkelte, der vil pive over det.


    Opfordrer til at vi alle prøver, at være med til at holde tweak.dk's fora, som nogle af de bedste her til lands. Tænk lige en ekstra gang, inden i laver en tråd el. et indlæg. Vi behøves ikke at overgå hinanden i underlige og useriøse tråde.


    For ikke så lang tid siden var der stor enighed om, at vi alle skulle tage os sammen, for at bevare vores fora, som noget af det ypperste. Så la' os fuldføre dette. Tak.