Hej..
er lidt i tvivl her men hvis ram er beskrevet ved at de kører CL2 betyder det så de kører 2-2-2-5??
Varen:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95340
Mange tak...
Hej..
er lidt i tvivl her men hvis ram er beskrevet ved at de kører CL2 betyder det så de kører 2-2-2-5??
Varen:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95340
Mange tak...
Hej...
skal lige tilføje noget...
er de bygget på en tccd chip, bare lige for at være helt sikker!!
thx guys
de har tccd fra hvad jeg har hørt
Det er TCCD og de kører 2-2-2-5 hvilket Kingston også skriver på deres HP :
Hej Nikolaj.
"Bare" fordi der står at de har CL2 chips.. så ka man ik se at de har TDDC chips..
Mvh Mads aka. Aarsdal-drengen!
QuoteOprindeligt indlæg af Vigilant
Hej Nikolaj.
"Bare" fordi der står at de har CL2 chips.. så ka man ik se at de har TDDC chips..
Nej, men KHX PC3200UL har alle TCCD-chips... Og de er lavet til at køre 2-2-2-5 ved PC3200-hastighed.
Hvem producerer TDDC-chips? TDC?
#0 Du kan checke efter i BIOS eller med CPU-Z hvilke timings de kører med... Og hvis de ikke kører 2-2-2-5, så smut ind i BIOS og sæt dem til det...
Der er forskellige fora der har lavet lister hvor folk har postet hvilke chips der sidder på hvilke ram...
Men fordi rammene er CL 2 betyder det bare at rammene kører 2-x-x-x.. Altså ikke noget om tRAS, tRCD og TRP, selvom det vist nko er tRCD og TRP betyder mest... Men nu vil jeg ikke kaste mig ud i noget vildt, der er andre herinde der ved mere om det
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Beaviz
Nej, men KHX PC3200UL har alle TCCD-chips... Og de er lavet til at køre 2-2-2-5 ved PC3200-hastighed.
Hvem producerer TDDC-chips? TDC?
![]()
#0 Du kan checke efter i BIOS eller med CPU-Z hvilke timings de kører med... Og hvis de ikke kører 2-2-2-5, så smut ind i BIOS og sæt dem til det...
Godt nok hedder de TCCD..
QuoteOprindeligt indlæg af sHOIKAW
Godt nok hedder de TCCD..
Læs og forstå!
QuoteOprindeligt indlæg af Vigilant
Hej Nikolaj.
WTF taler du om?!
jeg har haft de ram der og da de kan køre 2-2-2-5 og er med TCCD-chips...
mine var bare defekte