Download af spil ? Lovligt?

  • Hvis jeg har købt et spil og det gik i stykker enten af den ene eller anden årsag , så dl jeg det , hvis de ikke ville give mig et nyt mod et symbolsk beløb , uanset om jeg måtte eller ej , de kan heller ikke se på den cd du har brændt om det er en kopi af en org eller noget du har dl.
    De har APG tror de er små konger , men tvivler nu også på at de gider sætte det store apparat i sving for et spil som du har en org key til.




    The_Unforgiven

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat

    Selfølgelig, men det har stadig en tendens til at crashe tilfældigt.


    Bare kontakt mig på MSN .. Ved godt hvad der er galt.. :)


    djfonzi_sun@hotmail.com

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Godt nok er det ikke helt det samme. Men man kan da heller ikke hente et nyt forhjul til cyklen, hvis man har smadret det oprindelige. :rolleyes: Jeg har da ihf. været nødsaget til, at skulle betale for et helt nyt.
    Så'n er livet - også for pc-spil-nørder. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/sorry.gif
    Hvis du ødelægger et af dine spil, så må du købe et nyt. Meget logisk IMO.


    Jeg har ikke ødelagt den.. CD'en er simpelthen slidt i stykker.. Har haft spillet i mange år nu .. Så det er vel også ved at være tiden for cden at sige stop.. Den er brugt rigtig meget.. det er det eneste spil som jeg reelt set spiller..


    Det er ikke fordi jeg har noget imod at købe spillet igen.. Tværtimod vil jeg heller købe en ny original cd for det ved man holder.. Jeg kan bare ikke finde spillet nogen steder!

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det holder jo ikke i længden - han kan jo også bare have lånt det af en anden ik' ? :roller:


    er self. rigtig havde jeg ikke lige tænkt på :O


    sorry.

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    Jeg har ikke ødelagt den.. CD'en er simpelthen slidt i stykker.. Har haft spillet i mange år nu .. Så det er vel også ved at være tiden for cden at sige stop.. Den er brugt rigtig meget.. det er det eneste spil som jeg reelt set spiller..


    Det er ikke fordi jeg har noget imod at købe spillet igen.. Tværtimod vil jeg heller købe en ny original cd for det ved man holder.. Jeg kan bare ikke finde spillet nogen steder!


    hvis du er i tvivl :D


    kunne du kontakte producenten :D wauw :D


    ellers kontakte det man på dansk kalder for LOVEN

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    Jeg har ikke ødelagt den.. CD'en er simpelthen slidt i stykker.. Har haft spillet i mange år nu .. Så det er vel også ved at være tiden for cden at sige stop.. Den er brugt rigtig meget.. det er det eneste spil som jeg reelt set spiller..


    Det er ikke fordi jeg har noget imod at købe spillet igen.. Tværtimod vil jeg heller købe en ny original cd for det ved man holder.. Jeg kan bare ikke finde spillet nogen steder!


    De har det vist på amazon.com = http://www.amazon.com/exec/obi…-8600526-7345445?v=glance


    Du kunne jo også prøve at sende Producenten en forspørgsel, om hvor det er til at få fat i - desuden så også fortælle dem, at du har slidt din originale cd ned - efter mange timers gaming.
    Det ku' jo være, at de forbarmede sig og sendte et eksemplar. Det er ihf. gratis at forsøge. ;)
    Link til Irrationalgames' kontaktside: http://www.irrationalgames.com/company/usa_contact.cfm

  • http://www.computing.net/gaming/wwwboard/forum/3571.html Fix til XP


    Og hvis du downloader spillet, f.eks. fra Underdogs.. Det ville jeg ikke gøre, du bliver nok helt klart knaldet og får 2 år bag tremmer, for denne ubeskrivelige "forbrydelse".. Du må godt få en kopi af mig, for du har jo spillet selv, så er det vel ok at have en kopi...

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Tror det er bedst at vi stopper her - inden der kommer for "mange gode forslag".
    Når man har slidt noget ned - tjah så må man købe nyt. That's life !!
    - eller prøv at kontakte producenten. Tråd lukket.