Problemer med mit windows (jeg er noob)

• Hej...
    Jeg har lige fået sådan en msn virus vil jeg kalde det.
    efter jeg har modtaget den kan jeg se når jeg laver en CTRL+ALT+DEl. at der er et program som hedder nvs32.exe som bruger utrolig meget cpu (70 stykker ca.) og min computer arbejder vandvigtigt meget... jeg kan dog løse problemet med at lukket den i afslut proces, men det er jo ikke en holdbar løsning.. nogle som har nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

Mvh Thor

Oprindeligt indlæg af BOBY
    Hej...
    Jeg har lige fået sådan en msn virus vil jeg kalde det.
    efter jeg har modtaget den kan jeg se når jeg laver en CTRL+ALT+DEl. at der er et program som hedder nvs32.exe som bruger utrolig meget cpu (70 stykker ca.) og min computer arbejder vandvigtigt meget... jeg kan dog løse problemet med at lukket den i afslut proces, men det er jo ikke en holdbar løsning.. nogle som har nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

Mvh Thor

nvsvc32.exe er da en grafikkort driver??

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    start->kør->msconfig

find nvs32.exe under tjenester og fjern fluebenet.

Hvorfor søren skal han fjerne den???

Er du i problemer og ikke får det løst her, kan jeg på det kraftigeste anbefake dette
    http://www.spywarefri.dk/forum/

Her kan du oprette en bruger, og derced få dem til at rense til maskine 110 %!

De ligger mellem de bedste virus sites i Europa!

• Han skal fjerne den fordi den ikke hedder nvsvc32.exe men derimod nvs32.exe

Kunne jo være noget der udgiver sig for at være nvsvc32.exe ?
    Hvis han alligevel dræber den med ctrl+alt+del og computeren fungerer fint bagefter kan han jo ligeså godt lade vær med at loade den.

skulle der gå noget galt ved det kan man jo bare sætte fluebenet igen.. Man sletter jo ikke noget ved at slå det fra der.

• Tja, søger du på nvs32.exe finder google intet, derfor mente jeg nvsvc32.exe er det samme grafik fil som jeg selv har på min maskine, og som IKKE genere noget.

Man lukker jo ikke bare en tjeneste som køre uden af vide hvad det er

Var det mig som havde dette problem, ville jeg da starte med at hente spybot ned og scanne med den. Finder den noget og jeg efter at have slette det, stadig skaber sig, ville jeg forsøge mig på spywarefri.dk. De kan rense maskine rmed en såkaldt hijackthis + andre programmer.

• Google finder intet fordi den driver (eller hvad det nu er) du snakker om netop hedder nvsvc32.exe og ikke nvs32.exe

Derfor kunne man jo næsten tro at nvs32.exe er noget "ondsindet" som udgiver sig for at være nvsvc32.exe

Går det stadig for stærkt for dig?
    Tror sgu desværre ikke jeg er istand til at skære det mere ud for dig.

• Øhh hold lige igen med dine spydigheder. Kunne jo være en tastefejl for opretteren da INTET hedder nvs32.exe. Har søgt i diverse virus sites, og den fremkommer ikke EN eneste gang.

Måske skulle du lige holde lidt igen da opretter nok kommentere om dette snart!

:boxed: