Ny feature på tweak?

Oprindeligt indlæg af freehelp
    Det jeg mener er, NÅR man deltager i en tråd herinde, ville det jo være dejligt, hvis man fik en mail ved nyt indlæg i den givne tråd. Det vil lettere gøre muligheden for at følge med i de emner man deltager i.

Du har stadig et par muligheder.

Når du står "i roden" af et forum, har den lille konvolut ud for hver tråd en sort prik i midten, hvis du har skrevet i tråden. Så kig efter orange konvolutter med sorte prikker.

Du kan også bruge søgefunktionen til at lede efter tråde, som du har skrevet i. Resultaterne kommer fint sorteret og med orange konvolutter for tråde, du ikke har læst.

• Ahhhh FEDT!! Lige hvad jeg manglede :clap: :clap:

Tak for hjælpen :cheers:

Oprindeligt indlæg af Twilight

Har lige tjekket instillingerne og sendt pm's til mig selv uden nogen ændring, men vil da lige sende Martin en PM. :crazyeyes:

Problemet er, ihvertfald her, at jeg er Firefox-bruger.. Dens indbyggede popup-blocker, eller en anden blocker for den sags skyld vil gøre kål på den besked som kommer op.

• Det kan man da. Men jeg skulle da mene det er det der gør at det ikke virker rigtig mange steder. har selv misset et par stykker som jeg har svaret meget sent på af samme grund..
    Tror ikke det er et problem med systemet. Men det kan vel ikke udelukkes..