KAn ik finde noget sted hvor jeg kan henter service pack 2 til windows xp. På der hjemmeside synes jeg heller ik jeg kan finde noget
Tak på forhånd
Mvh Piter
KAn ik finde noget sted hvor jeg kan henter service pack 2 til windows xp. På der hjemmeside synes jeg heller ik jeg kan finde noget
Tak på forhånd
Mvh Piter
den er også her fra microsoft > http://www.microsoft.com/downl…368D3CDB5A&displaylang=en
husk at vælge sprog
eller her hvis den skal være på dansk
http://www.hol.dk/downloads.as…i=Windows%20Stuff&id=1081
Mange tak alle sammen Hvorfor er de alle sammen meget langsome til at hente fra
Har 2mbit og henter kun med 25kb/s.
hvis du kun henter fra ms med 25kb/s er der noget galt ved dig
og den jeg linker til ligger her med 200 kb/s
Henter fra hol.dk da den var hurtigst 50kb/s er jeg oppe på nu Synes også det er meget mærkeligt at jeg henter så langsomt.
QuoteOprindeligt indlæg af Piter
Henter fra hol.dk da den var hurtigst 50kb/s er jeg oppe på nuSynes også det er meget mærkeligt at jeg henter så langsomt.
Hvad net har du
QuoteOprindeligt indlæg af HuleFanden
Hvad net har du
Læs dog hvad han skriver istedet for at kommentere alle steder i hovede og røv, der er snart ikke det sted du smider en kommentar afsted på et par enkelte ord.
Han skrev:
QuoteOprindeligt indlæg af Piter
Mange tak alle sammenHvorfor er de alle sammen meget langsome til at hente fra
Har 2mbit og henter kun med 25kb/s.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Læs dog hvad han skriver istedet for at kommentere alle steder i hovede og røv, der er snart ikke det sted du smider en kommentar afsted på et par enkelte ord.
Han skrev:
Det så jeg ikke, men tak fordi du altid er så fucking nice.
Klaphat.
QuoteOprindeligt indlæg af HuleFanden
Det så jeg ikke, men tak fordi du altid er så fucking nice.
Klaphat.
Luk nu røven smarte. Det er ikke engang løgn, du skal evig og altid lige smide en kommentar med på vejen, uanset hvad emnet i den pågældende tråd så måtte være. Hvorfor? Posthunt? Du får flere stjerner? Wow, mange gange tillykke, du er også en godt garvet tweaker med dem.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Luk nu røven smarte. Det er ikke engang løgn, du skal evig og altid lige smide en kommentar med på vejen, uanset hvad emnet i den pågældende tråd så måtte være. Hvorfor? Posthunt? Du får flere stjerner? Wow, mange gange tillykke, du er også en godt garvet tweaker med dem.
Du er evig og altid så pissed. Jeg posthunter ikke, så kunne jeg lige så godt lave noget andet, men jeg så ikke hvad han skrev, men nu kan få hans tråd ødelagt med dit lort.
At du altid kommentere andre er også posthunt. Hvis du mener jeg gør det.
Jeg smed link til hvor han kunne downloade, men du hjalp ham ikke en skid.
Men tillykke du er perfekt!!!!!!!
lukket...