QuoteOprindeligt indlæg af Axel
Er selv glad for min bandit, men mangler lige lidt kræfter ud over de ca 80 jeg har!
din er også rimelig nice...
QuoteOprindeligt indlæg af Axel
Er selv glad for min bandit, men mangler lige lidt kræfter ud over de ca 80 jeg har!
din er også rimelig nice...
Hej Axel. Jeg bor et stykke udenfor Nibe så det er der vi race hehe. Mht til SRAD så tja.. Der står godtnok suzuki ram air direct bagpå. Mit suzuki på kåben står også forneden mod andre hvor der står skrådt hen over kåbe. Jeg kunne forstille mig der var lidt forskellige modeller der i 1997 med forskellig farve/stafferinger... Ja jeg leder efter en brugt hugger, gider ikke give 12-1500 for en ny. Så vil jeg også have en styrdæmper på den og evt. et hvidt baglygte glas. Må se om jeg kan få solgt den IXIL bolton potte så der er lidt $$$ at gøre med.
Skisme også en fin bike du har dig der. Jeg overvejede sådan en i starten. Den er kanon at lave om til en streetfighter:)
uuuh jeg er helt rød af misundelse lige nu jeg bliver nød til at lege med min lame knallert der kører 80
se nu der nu har jeg mindre værds komplekser
QuoteOprindeligt indlæg af Nik.dk
dkp jo self.. sku ingen hemlighed. 76500kr. Forsikringen der er problemet... jeg er 28 år, har 4 1/2 acsentet... så pt står jeg mellem Tryg og Thisted amt som billigste... 12000kr.. Det er mit budget så sat efter.. forhandler dog stadig.. mine forældre skal lige have en snak med deres selskab om at jeg kan få den billig eller de skal flytte alle deres forsikringer væk:D
Den der med at forældrene flytter deres forsikringer holder ikke rigtig længere, kender flere der bare har fået afvide at det må de jo så gøre..!
Cykler du så på arbejde?