12v pumpe og magnetisme

• Vil lige høre om der er nogen der ved om alphacool´s 12v pumpe lave magnetisk støj ligesom 220v pumper gør?

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

Oprindeligt indlæg af Falsk
    og det gør jeg ikke?

Hehe han konkluderer for hurtigt..... det er også en typisk misforståelse, når man snakker audio støj sammenlignet med fx. magnetisk.

• Jeg ved ikke hvilke der afgiver mindst magnetisk støj (hvis man kan sige det sådan?), men jeg har sat min eheim i bunden af kabinettet og de skal ikke i nerheden af harddiskene.
    Jeg blev rimelig overrasket en dag jeg tilfældigvis bevøgede en magnet skruetrækker forbi, man kunne tydelig mærke der var noget tiltræknings kraft.. Så jeg er med på en lytter, da det er ret intrasant.

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

• Hey
    Jeg ved ikke lige om det var magnetisk støj som jeg ku høre på mit onboard lydkort men støj var der. .. jeg købte mig en lille kassse fra aqua computer jeg ku smide min ehim pumpe i også var støjen væk. kassen kan ses her :
    http://www.studiedata.dk/produ…d=WCAC400&Fane=LAN,WCPUAC

Da den er af stål vil jeg gå ud fra den oxo skærmer for evt magnetisk støj men skal ikk gøre mig til kloge åge her

Håber det kan hjælpe

LanParty UT NF4 SLI-DR Expert
    AMD X2 4400+ @ 2,90 GHz (290@10x) 1,50 V
    1Gb OCZ EL DDR PC3200 Gold Series VX Dual Channel kit
    Sapphire RADEON X800 XL 256MB GDDR3
    2* WD 80GB RAID 0 / 1*36 GB WD raptor
    Heatkiller CPU AMD64
    Heatkiller GPU-X Ati X800
    Heatkiller NB MICRO
    Black ICE Xtreme II radiator
    Laing DDC-1T-1/4
    OCZ PowerStream 520
    Lain Li Box
    Prime 95 stabil (10H)

Rettet en gang, sidst af Some0ne ().

Oprindeligt indlæg af Some0ne
    Hey
    Jeg ved ikke lige om det var magnetisk støj som jeg ku høre på mit onboard lydkort men støj var der. .. jeg købte mig en lille kassse fra aqua computer jeg ku smide min ehim pumpe i også var støjen væk. kassen kan ses her :

Da den er af stål vil jeg gå ud fra den oxo skærmer for evt magnetisk støj men skal ikk gøre mig til kloge åge her

Håber det kan hjælpe

Den skærm du snakker om er beregnet som magnetisk skærm og har intet med "lyd"støj at gøre

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

Oprindeligt indlæg af Some0ne
    Hey

Håber det kan hjælpe

Det lyder lækkert! Er pumpen med i prisen? Jeg har dog ikke problemer med elektrisk/magnetisk støj fra pumpen meeen den ser stilet ud og er rar at have når jeg skal have pumpen tæt på mine diske...

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

Oprindeligt indlæg af Dalingo

Det lyder lækkert! Er pumpen med i prisen? Jeg har dog ikke problemer med elektrisk/magnetisk støj fra pumpen meeen den ser stilet ud og er rar at have når jeg skal have pumpen tæt på mine diske...

nej pumpen er ikke med i prisen

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home