X800Pro VIVO@XTPE, fail

• Jeg fik et Gecube X800Pro VIVO i går og ville modde det til 16 pipes i dag, men jeg fik desværre de såkaldte "skakbræt" tern i 3dmark03..! Det betyder vel at de sidste 4 pipes er defekte?!

Nu ville jeg så gå tilbage til den originale bios (som jeg havde gemt), men der er stadig 16 pipes, og stadig skakbræt tern!
    Hvad skal jeg gøre for at komme tilbage til de 12 pipes?

Oprindeligt indlæg af HyPe
    Jeg fik et Gecube X800Pro VIVO i går og ville modde det til 16 pipes i dag, men jeg fik desværre de såkaldte "skakbræt" tern i 3dmark03..! Det betyder vel at de sidste 4 pipes er defekte?!

Nu ville jeg så gå tilbage til den originale bios (som jeg havde gemt), men der er stadig 16 pipes, og stadig skakbræt tern!
    Hvad skal jeg gøre for at komme tilbage til de 12 pipes?

De skal flashe med en HELT tom bios.. Denne hedder typisk "empty.bin"...

1. Flash med Empty.bin
    2. Flash med Original bios
    3. Done :P

Bare husk, du må IKKE, IKKE, IKKE genstarte compen mellem trin et og 2, for så er dit kort HELT færdigt, og det kan ikke sendes til RMA!!

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Vil gerne høre hvordan du helt nøjagtig gjorde?

Det kan jo være at du får artifacts fordi core og mem clock er sat for højt med XT BIOS?

Du kan også se om der de sidste fire pipes er sat af hardwaremæssigt, ved at fjerne køleren... :)