Lagger i spillet Wow! :S Hvorfor??

• Hej

Har spillet WoW I næsten 2 uger nu, men det lagger når jeg kommer til byer og tætbefolkede områder..

Jeg kan ikke forstå det, det kræver jo ikke noget, og min pc, som står beskrevet herunder, er vel udemærket??!!

Min net-forbindelse er 2mbit/512 så det sku helst ikke være problemet, medmindre det er for hurtigt :)) hehe

Nogen forslag, mine ram er 2x256 pc 2100.. hvis det kan være det? Ved ikke... forslag? =)

• flere ram ville hjælpe men tror nu også det er forbindelsen det hjælper jo ikke noget at ha en 2 mbit linie vist du kun modtager 256kbit (eller noget bare et tilfædigt tal jeg brugte) fra serveren

newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.

Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

Oprindeligt indlæg af newbmodder
    flere ram ville hjælpe men tror nu også det er forbindelsen det hjælper jo ikke noget at ha en 2 mbit linie vist du kun modtager 256kbit (eller noget bare et tilfædigt tal jeg brugte) fra serveren

En af mine venner har en 1.4 ghz, Geforce 4 og 512 ram.. han kan sagtens køre det .. Sad begge hjemme ved mig på et tidspunkt, så har ikk noget mæ internettet at gøre! :S:S...

• Det kunne også være serveren. Har hørt lidt om at de lagger en del.

Oprindeligt indlæg af Happy^

Det kunne også være serveren. Har hørt lidt om at de lagger en del.

En af mine venner har ikk problemer, og han har som sagt en meget langsommere maskine :S:S:S Jeg fatter bare Nada...