Ny mobil og abbonoment?

• Har sat mig for at få en samsung sgh-d500, men ville høre hvor den var billigst og hvilket abbonoment er billigst?

Kan det bedst betale sig at binde sig i 6 mdr, eller måske købe en uden abbonoment og så bare køre en eller anden form for taletid eller lign...

Håbede på at der var nogen af jer der vidste noget om det ;)

Mange tak...

• Har også lige købt ny og overvejede også D-500, men købte en Samsung E800 istedet, da jeg sys den var lidt federe og ikke var så intresseret i alle de features som D500'eren har. Men hvis er det du går efter, så er den helt sikkert en super fed mobi, den har alt hvad hjertet begærer. Det eneste minus ved D500 er at den ikke kan udvide dens hukommelse, den har vist noget i stil med 80mb inbygget ram.

Mhst abn så ville jeg tage at undersøge hvad du kan få den til med orange Go, er ikke helt sikker på at de har fået den endu, men det er vist noget med en 14 dages tid før de har den på lager.

Oprindeligt indlæg af Tismund
    Har også lige købt ny og overvejede også D-500, men købte en Samsung E800 istedet, da jeg sys den var lidt federe og ikke var så intresseret i alle de features som D500'eren har. Men hvis er det du går efter, så er den helt sikkert en super fed mobi, den har alt hvad hjertet begærer. Det eneste minus ved D500 er at den ikke kan udvide dens hukommelse, den har vist noget i stil med 80mb inbygget ram.

Mhst abn så ville jeg tage at undersøge hvad du kan få den til med orange Go, er ikke helt sikker på at de har fået den endu, men det er vist noget med en 14 dages tid før de har den på lager.

Orange GO (min. 199 kr forbrug pr mdr)kan ikke betale sig ... Den koster ca. 3250 hos Aircom.dk som jeg fandt på Mobilpriser.dk ... :boxed:... Men den er dog på lager.

så hellere købe den uden Ab. & uden SIM-lås til 3400 :))

At der ikke er mulighed for udvidelse er IMO mega-lamt .. og ville afholde mig fra at købe en telefon, men hver sin smag & behov. Den indbyggede hukommelse er dog vist på 92 mb .... + 4 mb til JAVA.

• Der kan man bare se :D Men du har ret, det ville være dumt at købe den hos orange med de priser der.

Købkøb, hvis du har alt for mange penge, så brænd dem af på Qtek S100, den er über geil og i modsætning til andre pda'er er den på størrelse med en normal mobil. Den er self. lidt pebret, men det er penge godt givet ud hvis du vil have alle de funktioner som telefon, 1,3 mp kamera, 416mhz processor, wireless, bluetooth osv osv.

Ved godt det ikke lige var det du spurgte om, men nu får du den sgu lige alligevel :D du kan læse lidt mere om den her

• Jeg ville tage en SE Kk700i istedet. Den har samme features, og er meget billigere. Mindre hukommelse, men det er rigeligt til det mest almindelige - vil du bruge telefonen som MP3-afspiller, skal du tage en telefon der kan udvides med flash-ram - som f.eks. N6230, som dog er knap så gejl, men funktionsmæssigt heltpå højde med de to andre.

• Har min mini-ipod med 3.7GB til musik... Java spil sutter IMO :)) Har min PC til at spille på...

Ville bare have en gejlet tlf som havde nogen få features... Hvad kan man da bruge den hukommelse til?

Leder ikke efter en PDA... Hehe... bare en fed mobil... Tænkte også på K700i men kan bedre lide D500...

Rotten: Jeg skal have abbonoment til den ligemeget hvad... Så tænkte mere på om ikke man kunne binde det til et billigt og godt abbonoment og så få det på den måde?

• Køb en telefon uden abbonnement også køb telmore.. køber altid mine telefoner uden abonnement, gider ik alt det abb. skiften hele tiden :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af origin
    Køb en telefon uden abbonnement også køb telmore.. køber altid mine telefoner uden abonnement, gider ik alt det abb. skiften hele tiden :rolleyes:

Lige hvad jeg ville have skrevet. :clap:

... Skifter dog ikke abb. hele tiden... Men kan ikke li at være "bundet" ... :)) ... og slet ikke fordi at når man er bundet til et selskab, så er det fordi at prisen er højere end hvad der ellers er muligt ... De billige selskaber behøver jo ikke binde deres kunder ... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Lige hvad jeg ville have skrevet. :clap:

... Skifter dog ikke abb. hele tiden... Men kan ikke li at være "bundet" ... :)) ... og slet ikke fordi at når man er bundet til et selskab, så er det fordi at prisen er højere end hvad der ellers er muligt ... De billige selskaber behøver jo ikke binde deres kunder ... :))

Nej det er rigtigt... Men 3500,- for en tlf er lidt meget IMO... Hehe... Udover det er der det billige abbonoment... Hvad kan man ca. få for en Siemens S55? Den er i ok tilstand :))

Tastaturet er lidt underligt men tror nemt det kan fixes... Så har den lidt ridser i skærmen...

• Sidst jeg købte mobilos, fandt jeg et heldigt tilbud.. 200kr for mobilen, med TeliaXpress.. Og mobilen var ikk låst. Så ialt betalte jeg ca. 1K for mobilen, hvor jeg skulle af med mindst 2K uden abonnement..
    Altså.. Man kan godt få en med abonnement, og så stadig bruge sit fx. Telmore kort, HVIS den altså ikke er låst.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af jurban
    Sidst jeg købte mobilos, fandt jeg et heldigt tilbud.. 200kr for mobilen, med TeliaXpress.. Og mobilen var ikk låst. Så ialt betalte jeg ca. 1K for mobilen, hvor jeg skulle af med mindst 2K uden abonnement..
    Altså.. Man kan godt få en med abonnement, og så stadig bruge sit fx. Telmore kort, HVIS den altså ikke er låst.

Du kan jo også bare selv få den låst op .. Det er jo ikke ligefrem svært .. Men du skal jo stadig betale for det abn. du køber telefonen med ..

købkøb .. Alt efter hvor meget du bruger din telefon er der jo forskellige abonnementer du kan vælge .. Du er nok nødt til at undersøge hvad de forskellige selskaber giver i tilskud til telefonen med deres abonnement for derefter at regne ud om det i den sidste ende ikke vil være billigere at købe telefonen uden abonnement og så bare få et nummer ved Telmore ..

Oprindeligt indlæg af Burger

Du kan jo også bare selv få den låst op .. Det er jo ikke ligefrem svært .. Men du skal jo stadig betale for det abn. du køber telefonen med ..

købkøb .. Alt efter hvor meget du bruger din telefon er der jo forskellige abonnementer du kan vælge .. Du er nok nødt til at undersøge hvad de forskellige selskaber giver i tilskud til telefonen med deres abonnement for derefter at regne ud om det i den sidste ende ikke vil være billigere at købe telefonen uden abonnement og så bare få et nummer ved Telmore ..

Jo, kan man da.. No problemos..
    Men det er nu engang nemmere at købe den uden sim-lås, og det koster nødvendigvis ikk mere af den grund..
    Man kan fx. købe en Nokia 6610i med TeliaXpress til 51kr, uden simlås, plus 99 i oprettelse, +360kr*2 i abonnement, og så sig det op..
    Det 870 for en ny mobilos uden simlås.
    Desuden en okay mobil, som koster 1300kr uden abonnement. Så det alligevel 430kr der er sparet.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb