*.jar filer på pcen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion


    Damn, Bentz :D Du kan sgu finde ud af at bruge google. Du har svaret til alle spørgsmål, her på tweak, via google. Thumbs up da ;):clap:


    Tja google er min ven . . . og din. ;) Har ihf. hjulpet mig og en hel del andre mange gange. De fleste gange er det hurtigere, at bruge google end at spørge til råds herinde. ;)

  • Det var da utroligt at jeg ikke kunne få andet tilbage end latterliggørelse af mit spørgsmål!
    Det er begrænset hvad jeg har stillet af spørgsmål her på Tweak...da jeg selv tyer til google!
    Selvfølgelig har jeg prøvet at finde svar...men uden held!
    Forstår hat af Java kommandoer og vil ikke bruge tid på at sætte det ind i html!


    sidst.....Benzin hold dig ud af denne tråd!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Det var da utroligt at jeg ikke kunne få andet tilbage end latterliggørelse af mit spørgsmål!
    Det er begrænset hvad jeg har stillet af spørgsmål her på Tweak...da jeg selv tyer til google!
    Selvfølgelig har jeg prøvet at finde svar...men uden held!
    Forstår hat af Java kommandoer og vil ikke bruge tid på at sætte det ind i html!


    sidst.....Benzin hold dig ud af denne tråd!


    Der er ikke nogen der latterliggør din tråd. Bent prøver rent faktisk på at besvare dit spørgsmål. Du giver ikke noget udgangspunkt om at du har søgt osv.


    Der er for meget af sådan noget mudder kastining i forumet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lasse


    Der er ikke nogen der latterliggør din tråd. Bent prøver rent faktisk på at besvare dit spørgsmål. Du giver ikke noget udgangspunkt om at du har søgt osv.


    Der er for meget af sådan noget mudder kastining i forumet.


    Giver ikke noget udgangspunkt.....hold nu kæft, nu må i fanme tage jer sammen.....Og at han svarer på mit spørgsmål.....yeah right!
    Mudderkastning........kan ikke se noget?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Giver ikke noget udgangspunkt.....hold nu kæft, nu må i fanme tage jer sammen.....Og at han svarer på mit spørgsmål.....yeah right!
    Mudderkastning........kan ikke se noget?


    Når jeg sidder og læser tråden igennem ser jeg da ellers en masse små provokationer, der bare udvikler sig til mudderkastning..


    Og hva vil du kalde det her?

    Quote

    hold nu kæft, nu må i fanme tage jer sammen


    Hvis det havde været mig, havde jeg bare taget det til mig og måske li påpeget at jeg havde prøvet at søge og så la den lidt provokerende smiley gå forbi.. istedet for at bli endnu mere provokeret og derved starte mudderkastningen...
    Bare min mening

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl


    Giver ikke noget udgangspunkt.....hold nu kæft, nu må i fanme tage jer sammen.....Og at han svarer på mit spørgsmål.....yeah right!
    Mudderkastning........kan ikke se noget?


    Sådan en indstilling kommer du ikke langt med. Det er nok de færreste der har lyst til at besvare spørgsmål med en sådan tone.



    Jeg ved ikke om dette hjælper dig med dit problem, men eftersigende skulle der være nogle programmer til formålet, blandt andet GameMagic:
    http://www.amazingmobile.com/gamemagic/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Det var da utroligt at jeg ikke kunne få andet tilbage end latterliggørelse af mit spørgsmål!
    Det er begrænset hvad jeg har stillet af spørgsmål her på Tweak...da jeg selv tyer til google!
    Selvfølgelig har jeg prøvet at finde svar...men uden held!
    Forstår hat af Java kommandoer og vil ikke bruge tid på at sætte det ind i html!


    sidst.....Benzin hold dig ud af denne tråd!

    Hvad sker der ? Hvorfor te'r du dig sådan ? Jeg har på ingen måde latterliggjort noget. Jeg har henvist til det jeg fandt på google, fordi jeg ikke aner en disse om jar-filer. Jeg skulle måske ha' undersøgt det hele for dig og så kommet med det præcise link. :roller:
    Never !
    Sidst . . . du bestemmer ikke hvad jeg skal. Og hjælp fremover, skal du heller ikke forvente !!