Nu nærmer BF2 sig!

  • Synes grafikken ser en anelse primitiv ud i forhold til de standarder der ligesom er blevet sat af spil som hl2 og doom3 :S Jeg har egentlig heller aldrig rigtig brudt mig om Battlefield - der er et eller andet ved som ikke tiltaler. Endten er det styringen eller våbnene, det virker bare lidt som om man ikke rigtig er tilstede i kampene. Kan langt bedre lide Joint Ops når det kommer til store online fps.


    Men hva... Fedt ser det da ud :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Synes grafikken ser en anelse primitiv ud i forhold til de standarder der ligesom er blevet sat af spil som hl2 og doom3 :S Jeg har egentlig heller aldrig rigtig brudt mig om Battlefield - der er et eller andet ved som ikke tiltaler. Endten er det styringen eller våbnene, det virker bare lidt som om man ikke rigtig er tilstede i kampene. Kan langt bedre lide Joint Ops når det kommer til store online fps.


    Men hva... Fedt ser det da ud :)


    Nu skal du jo også tænke på at spillet skal appellere til det "ikke moderne" folk...

  • Som tidligere sagt glæder jeg mig mere til BF2 end jeg gjorde til HL2, og det siger ikke så lidt..!
    Sammen med KOTOR 2 vil BF2 trække Prisen i land for GOTY.. Det er jeg sikker på, ihvertfald hvis BF2 er ligeså godt, og det MÅ det være, som det gamle var/er! Spiller stadig BF på daglig basis, så glæder mig helt vildt til en grafisk opdatering! Skal købes på dagen det kommer ud!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2