Mick Øghendahl - Tåfræser

  • Skal også have købt mig Tåfræser, problemet er bare at markedet efterhånden er oversvømmet med fede danske stand-up film og min pengepung tillader mig altså ikke at købe dem alle.


    Må indrømme at jeg ikke helt fatter hypen omkring Rune Klan. Har aldrig været så flad af grin som da jeg så ham i Den Ægte vare, men i 3 i en, synes jeg han udstillede lidt hvor begrænset hans materiale er. Der er da ingen tvivl om at hvis hans performance i Den Ægte Vare fungerede som guideline for hans standard, ville han rangere blandt top3, men det gør han bare ikke.


    For mit vedkommende er de bedste Jacob Tingleff, som jeg synes har en lidt mere sofistikeret måde at fremlægge sit materiale på, der gør at han alligevel på trods af hans lidt anonyme fremtræden, udmærker sig. Anden, der selvfølgelig skal nævnes, da han er gud inden for dansk stand-up, der dog er ved at være hentet af blandt andet Thomas Hartmann, der muligvis har branchens bedste materiale, sektionen om teenagefester i Farvelagte Frustrationer er guld værd og Mick Øgendahl vis "optræden" bare er fænomenal.


    Thomas Wivel og Jan Gintberg burde pakke sammen og finde et andet job (dog er sidstnævntes nytårstale og hans show Jan Gintberg og Vindhætterne stadig godt.)


    ...jeg stener....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    George er da stand-up komikeren NR. 1!!


    han er så vanvittig dum/sjov at se på så det gør ondt i grinemusklerne 4 dage efter.


    Synes også Georg var fed før, men efter at have set Zulu Bingo hvor han mere eller mindre smadrede hele studiet, og og var virkelig dum at høre på, siger han mig ikke rigtig noget mere..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba


    Synes også Georg var fed før, men efter at have set Zulu Bingo hvor han mere eller mindre smadrede hele studiet, og og var virkelig dum at høre på, siger han mig ikke rigtig noget mere..


    synes også han er liiidt for langt ude.. ik særlig sjov .. ka bedre lide Omar Marsouk, Rune Klan, Mick Øghendahl og Jan Gintberg :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    synes også han er liiidt for langt ude.. ik særlig sjov .. ka bedre lide Omar Marsouk, Rune Klan, Mick Øghendahl og Jan Gintberg :D


    Kan gå med til Omar Marsouk, Rune Klan og Mick Øgendahl.. Er der en jeg ikk kan se det sjove i, er det Jan Gintberg :baby:
    Men nu vil jeg hen og se Tal for dig selv :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    OT : Jeg har kun set Talegaver til børn 2002, men jeg ville gerne vide om der er en nyere ?



    Der kommer nye hvert år.. i den gode sags tjeneste... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee



    Der kommer nye hvert år.. i den gode sags tjeneste... :D


    Der er kun en 2002-udgave, ikke en 2003, men der kommer fra 2004-showet !


    men man kan selv følge lidt med hvad der sker i standup-branchen her:


    http://www.fbi.dk/page.asp?page=29


    Der kommer snart nye standup.dk-show på TV2Zulu og Omar har lavet et nyt show til DR2