Internet Browser???

  • hey..


    jeg kan ikk åbne min internet browser..bruger den almindelige..hver gang jeg trykker åbnes et prog der hedder wualct.exe..??? altså i processoren..

    • Soltek..."Somethin?
    • Intel P4 2.5 GhZ @ 2.52 Ghz
    • Sapphire Radeon 9700 128mb @ 310/340
    • 640mb DDR- PC2700
    • Samsung 120 - GB
    • NEC- DVD brænder 52x

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nur™
    hey..


    jeg kan ikk åbne min internet browser..bruger den almindelige..hver gang jeg trykker åbnes et prog der hedder wualct.exe..??? altså i processoren..


    Tror du har fået dig en Trojan/backdoor som hedder Troj/Cult-B og fjernes ved at gå ind i -> Kør 'Regedit' :


    Find HKEY_LOCAL_MACHINE:
    HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\
    Microsoft auto update = WUAUCLT.EXE
    og delete den. Luk regedit.

  • Quote

    Du har fået dig en Trojan/backdoor som hedder Troj/Cult-B og fjernes ved at gå ind i -> Kør 'Regedit' :


    Find HKEY_LOCAL_MACHINE:
    HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\
    Microsoft auto update = WUAUCLT.EXE
    og delete den. Luk regedit.


    Jeg vil anbefale dig at køre med et opdateret antivirusprogram.



    Hvaaaaa' Besse - har du pisset i sengen - siden du er oppe på dette tidspunkt....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Hvaaaaa' Besse - har du pisset i sengen - siden du er oppe på dette tidspunkt....


    Så Så - du :boxing: Vågnede bare efter at være kollapset på sofaen. :rolleyes:

  • Quote

    Så Så - du :boxing: Vågnede bare efter at være kollapset på sofaen. :rolleyes:



    Hmmm - mon ikke du skulle skære ned på smøgerne - når det er for hårdt at nå helt ind i seng på én gang - hæ hæ..... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Hmmm - mon ikke du skulle skære ned på smøgerne - når det er for hårdt at nå helt ind i seng på én gang - hæ hæ..... :dance:


    Hø Hø - Tror mere at det var for meget af de søde sager. Ka' s.. ikke holde nallerne fra det. Selv om det er noget l... at spise det. Sukker balancen får sig nogle alt for store hop. Lægen siger: Isnogood. :rolleyes:
    Edit: Må hellere finde den rigtige seng - ska' være frisk til næste omgang ovre hos de gamle. :rolleyes:

  • Quote

    Hø Hø - Tror mere at det var for meget af de søde sager. Ka' s.. ikke holde nallerne fra det. Selv om det er noget l... at spise det. Sukker balancen får sig nogle alt for store hop. Lægen siger: Isnogood. :rolleyes:
    Edit: Må hellere finde den rigtige seng - ska' være frisk til næste omgang ovre hos de gamle. :rolleyes:


    Lyder fornuftigt. Har lige 1½ time tilbage - Så har jeg fyraften og JUUUUUUUUUUUUUUUUUL. så skal jeg hjem og turbo sove - og så ned til min søster og æde mig en pukkel til - eeeeeeeeeeeelsker god julemad..... :O :O


  • Desuden vil jeg vil anbefale dig at køre med et opdateret antivirusprogram + en firewall. Og så ville en tur med Spybot og Ad-Aware også være godt.