a64 og ati vs winxp og win2k

• Nu er det soklet 754 jeg kører med,og jeg har skiftet til Win 2000 Pro,men jeg kan ik mærke nogen videre forskel,godt nok score jeg lidt mere i diverse test programmer,men ik noget mærkbart.
    Grunden til at jeg skiftede til Win 2000 er at jeg er blevet godt og grundig træt af XP (SP2) og alt deres sikkerheds fis.

Oprindeligt indlæg af icemann
    Nu er det soklet 754 jeg kører med,og jeg har skiftet til Win 2000 Pro,men jeg kan ik mærke nogen videre forskel,godt nok score jeg lidt mere i diverse test programmer,men ik noget mærkbart.
    Grunden til at jeg skiftede til Win 2000 er at jeg er blevet godt og grundig træt af XP (SP2) og alt deres sikkerheds fis.

Var der nogen der tvang dig til at hente SP2?

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    sikkerheds fis det kan da slåes fra ;)

men lige til at starte med er det lidt træls

Ja jeg er såmen udemærket klar over at det kan slås fra,det irreterer mig bare adligevel. :boxed:

IMO kan jeg bedst li Win2K :D

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    folk sagde på et tidspunkt at amd 64 med ati kort kørte bedre på vin2k end på winxp

Folk siger så meget vrøvl ... :))

Hvis det er fra standard af, så har Win2000 en LILLE fordel frem for WinXP ... Men ikke noget af betydning IMO. Om det er AMD, Intel, ATI, nVidia der sidder i kan være dybt ligegyldigt ...