Nogen der har dette spil og kan komme lidt med nogle erfaringer? Jeg sidder lidt og mangler et WWII fps spil, så jeg vil lige finde ud af hvad der er bedst.

Medal of Honor: Pacific Assault
-
-
jeg har det jeg synes det er mega cool noget bedre end call of duty united offensive efter min mening
-
Jeg har det også, men har nogle problemer med at det er noget forsinket - det er det med mit GT, men ikke med 9800pro - synes det er mærkeligt, da jeg har den nyeste driver???
-
Oprindeligt indlæg af søndergård
Jeg har det også, men har nogle problemer med at det er noget forsinket - det er det med mit GT, men ikke med 9800pro - synes det er mærkeligt, da jeg har den nyeste driver???Forsinket?
Prøvet med de nyeste drivere?
-
det lyder da mega underligt.. det er det samme som at mit 9800pro siger at den ikke understøtter OpenGl selvom jeg har de nyeste drivers
-
jeg har mohpa
og jeg blev ret skuffet over det, når man sammenligner det med mohaa
grafikken og lyden er da i orden, men jeg havde bare regnet med det var mere i stil med de første..et stort minus er samme problem som med sims2, det er forbudt at have clonecd installleret
jeg tror ikke at jeg vil købe flere moh spil.....
-
Oprindeligt indlæg af ROMkuglen
jeg har mohpa
og jeg blev ret skuffet over det, når man sammenligner det med mohaa
grafikken og lyden er da i orden, men jeg havde bare regnet med det var mere i stil med de første..et stort minus er samme problem som med sims2, det er forbudt at have clonecd installleret
jeg tror ikke at jeg vil købe flere moh spil.....
pjat med dig jeg synes det er klart den bedste af alle moh spillene og jeg har dem alle sammen...
-
Oprindeligt indlæg af telefon-Karsten
pjat med dig jeg synes det er klart den bedste af alle moh spillene og jeg har dem alle sammen...jeg har også dem alle, syntes bare der er kogt suppe nok på det søm......
-
Nu har jeg så ikke nogen af de tidligere versioner, og har aldrig spillet MoH.
Vil jeg få mest ud af at købe Pasific Assault?
-
Prøv demoen til en start..det gir dig da en fornemmelse af hvordan spillet er
-
Nåh ja...havde jeg slet ikke tænkt på! lol
Henter det nu...
Så kan jeg game det i morgen, efter jeg er kommet hjem fra session -
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Forsinket?
Prøvet med de nyeste drivere?
Som jeg skrev har jeg allerede de nyeste drivere - men problemet er der stadig. Jeg tror sq snart det er tid til en format c: Tror det snart er 1 år siden...
-
jeg har også allesammen er vildt imponeret over pacific men der er sku bare for mange træer i det spil
-
Oprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator
jeg har også allesammen er vildt imponeret over pacific men der er sku bare for mange træer i det spilhehe ja kan du have ret i
-
min personlige favorit er MOHAA
-
Oprindeligt indlæg af ROMkuglen
min personlige favorit er MOHAAEr HELT enig ... Jeg har også MOH-PA, men fortrækker nu klart MOH-AA
-
Nah jeg kan nu bedre lide moh-pa men som man siger "Hver mand hver sin smag"
-
Hvordan med grafikken mht. MoHAA og MoHPA? Er grafikken i AA væsentlig svagere end i PA?
Hvad med CoD? Er det bedre/flottere/whatever?
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Er HELT enig ... Jeg har også MOH-PA, men fortrækker nu klart MOH-AA
Enig!
Syns at PA er ALT for uoverskueligt!
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Hvordan med grafikken mht. MoHAA og MoHPA? Er grafikken i AA væsentlig svagere end i PA?Hvad med CoD? Er det bedre/flottere/whatever?
mohaa
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/01/21/0491022cod
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/11/08/9570383