Hey jeg har lige fået Sid meiers det nye pirat spil ... Det er jo kun singleplayer derfor ville jeg lige høre om nogle har hørt om en patch eller noget der kan gøre sådan man kan spille multiplayer..

Sid Meiers i multiplayer??
-
-
ja har sku samme prob det er da elendigt at de ikke har smidt multiplayer delen ind fra starten
-
jep samme her
sejler i min egen sø
-
Oprindeligt indlæg af ROMkuglen
jep samme hersejler i min egen sø
Noget af sø, må man sige..
-
yes sir...
har også brede skuldre, så det er altid rart med lidt lebensraum
-
Hvordan klarer i jer egentlig efterhånden? Har ikke spillet i en uges tid nu, men da jeg efterlod mit Ship of the Line "Jens Viking", var jeg på 5 sværhedsgrad, og havde reddet min søster, invaderet lidt landsbyer og gjort dem engelske, dræbt alle modkonkurrende pirater og sunket en dælens masse skibe.. Morsomt spil
-
er ikke så langt endnu er ved og skal rede min søster
-
har lige fået det.. så nu må vi se når jeg komemr hjem. men en af mine venner sidder og gamer det dagen lang
haha.. han siger der er kommet noget med en mulitplayer patch.. men har ikke snakket med ham om det endnu..
send nogle screenies ud eller nogle reveiws?
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
har lige fået det.. så nu må vi se når jeg komemr hjem. men en af mine venner sidder og gamer det dagen langhaha.. han siger der er kommet noget med en mulitplayer patch.. men har ikke snakket med ham om det endnu..
send nogle screenies ud eller nogle reveiws?
Snak med din ven om den patch .. og lad os høre fra dig ...!
-
Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
Snak med din ven om den patch .. og lad os høre fra dig ...!
ok ok.. skal prøve
-
fint fint
-
Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
fint finthmm han kan ikke lige finde det siger han.. men han mener han har læst det et sted.. når men vi må i gang med at lede og se om der er noget på nettet
-
jeg er ikke nået specielt langt
har kun nået at spille det et par timerjeg har alt for meget at se til lige for tiden
-
Oprindeligt indlæg af ROMkuglen
jeg er ikke nået specielt langt
har kun nået at spille det et par timerjeg har alt for meget at se til lige for tiden
True, der er både Kotor II, Riddick, Tales of Symphonia, BoF ect..
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
True, der er både Kotor II, Riddick, Tales of Symphonia, BoF ect..
tænkte nu mere på arbejdet
og support til it mongolertror jeg klipper ledningen til telefonen og slukker mobilen i julen, så skal der games
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
hmm han kan ikke lige finde det siger han.. men han mener han har læst det et sted.. når men vi må i gang med at lede og se om der er noget på nettet
Det må vi da..