• ehe.. jeg har lige fået ny signatur.. vil bare høre hva folk synes om den ? :D ved godt det er grimt at poste for det. men jeg ville vide lidt hva folk syns om det..

btw tak til Bentzin for at have lavet sådan en lækker sig til mig :) :clap:

btw. jeg kan ikke finde ud af det der pol.. så det glemmer jeg :P

• Top nice signatur, men hvorfor brugte du ikke bare signatur stickytråden til det ? ;)

Nu da vi alligevel er i gang, Hvad synes du om min signatur? :))
    Den er ikke helt færdig endnu.

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Top nice signatur, men hvorfor brugte du ikke bare signatur stickytråden til det ? ;)

Nu da vi alligevel er i gang, Hvad synes du om min signatur? :))
    Den er ikke helt færdig endnu.

den er lidt for normal? :P hehe.. men den er overskuelig.. og nem.. så jo den er fed, men jeg fortækker lidt flrere farver..

btw. det med stickytråden. troede kun det var til at bare ligge sin sig ind? ikke for at poste andet? :P sorry

Oprindeligt indlæg af Firedog

den er lidt for normal? :P hehe.. men den er overskuelig.. og nem.. så jo den er fed, men jeg fortækker lidt flrere farver..

btw. det med stickytråden. troede kun det var til at bare ligge sin sig ind? ikke for at poste andet? :P sorry

Lidt for normal...Ouch... :boxed: Det skulle den netop ikke være. Den er i 3D og lavet i Inventor.
    Anyway, tak for din mening. ;)

Lidt for normal...Ouch... :boxed: Det skulle den netop ikke være. Den er i 3D og lavet i Inventor.
    Anyway, tak for din mening. ;)

hehe. den var ikke ment ond.. altså jeg mente normal i farver.. hmm det heddern ok neutral :P

Oprindeligt indlæg af Firedog
    hehe. den var ikke ment ond.. altså jeg mente normal i farver.. hmm det heddern ok neutral :P

I know. Sådan, så er der farver på. ;)

Oprindeligt indlæg af Teffer
    er det noget han har kopieret ind .. eller er han bare et talent?
    ;)

jeg syntes at den er flot...

Bagrunden fandt jeg ved at bruge google's billed- søgning. Så har jeg leget lidt med den i PhotoShop 6.0 - hvor jeg også har eksperimeteret med ramme og tekst.
    Jeg synes også den er nice - har også lavet 4 andre i lidt anderledes stil.
    Her er en af dem:
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/fi_fa2.jpg
    Og de andre ka' ses her(nederst): http://hjem.get2net.dk/berope/html/mit_alter.html

• wow!.... du kan måske godt lidt med PhotoShop... damn... min trial løber snart ud;(.... men er sQ heller ikke lige den kvikeste med det... har bøvlet med det lidt... men syntes alt i alt det er et meget fedt program.... forresten hva søger du på når du søger under google og har du lært alle dine skillz på nettet eller af dig selv?... hvis du har lært dem på nettet så send da lige et link for hunden da:D?

Oprindeligt indlæg af Teffer

wow!.... du kan måske godt lidt med PhotoShop... damn... min trial løber snart ud;(.... men er sQ heller ikke lige den kvikeste med det... har bøvlet med det lidt... men syntes alt i alt det er et meget fedt program.... forresten hva søger du på når du søger under google og har du lært alle dine skillz på nettet eller af dig selv?... hvis du har lært dem på nettet så send da lige et link for hunden da:D?

Alt hvad der har med software og hardware at gøre er selvlært, så at sige. Hvis der er nogle problemer, så søger jeg efter det på nettet, heri er selvfølgelig også inkluderet tweak.dk.
    Har så også puslet med Pc'ens forunderlige verden i en del år. Har været med lige siden det hed Dos 3.0 Windows 3.1. ;)
    Desuden er jeg også lidt stædig hvad så'n noget angår. Stopper ikke før det er ordnet og bliver ved med at prøve mange muligheder. Til sidst så går tingene op i en højere enhed. :) "Øvelse gør mester"

Oprindeligt indlæg af Vigilant
    Bentzin det sig med en lille ørkenrøver eller hva han nu er for en.. er sku for nice lavet.. og Firedog dit er oz rigtigt nice lavet..
    Hva med mig? ;)

Mvh Mads :T

Dit er s.. også meget "stilet". Flot glans og klar skrift ! 8) Det er os' mig der har lavet Firedogs. ;)

I know. Sådan, så er der farver på. ;)

Smid en ramme om bjørnene og en skygge til hele SIG. Og så kan du også fjerne den overgang der er mellem "din baggrund" og "tweaks baggrund", der er en meget fin hvid streg. :D