Hey igen igen!
Jeg bestilte et GeCube ATI Radeon 9600PRO 128mb DDR, istedet for det GF4TI4200, men hvilke progs skal jeg bruge til OC?
Findes der gode kølere til ATI kortet?
Og Hvor meget tror I kortet kan OC?
Hey igen igen!
Jeg bestilte et GeCube ATI Radeon 9600PRO 128mb DDR, istedet for det GF4TI4200, men hvilke progs skal jeg bruge til OC?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Alex
Hey igen igen!
Lidt mere info. tak..
Der findes NV Silencer som er rigtig god ihvertfald!
Brug Ati-tool til at clocke kortet med..
QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity
Lidt mere info. tak..
Der findes NV Silencer som er rigtig god ihvertfald!
Brug Ati-tool til at clocke kortet med..
Hvor kan jeg hente ATI-Tool? Det var ikke til at finde her SVJV.
EDIT: Jeg fandt via Google, men hvad mener du med mere info? Tror du godt at standard køleren kan holde til OC? Hvad er forskellen på PRO og XT? Kan jeg ramme XT ydelse?
QuoteOprindeligt indlæg af Alex
Hvor kan jeg hente ATI-Tool? Det var ikke til at finde her SVJV.
EDIT: Jeg fandt via Google, men hvad mener du med mere info? Tror du godt at standard køleren kan holde til OC? Hvad er forskellen på PRO og XT? Kan jeg ramme XT ydelse?
Forskellen på et Pro og XT er at XT kører 500 MHZ på core hvor Pro kører 400 og de fleste pro kort kan løbe 460-470 på Core,så at ramme XT hastighed tvivler jeg lidt på.Medmindre der kommer en go køler på.
ICEMANN --> jeg har søgt lidt på Google, og jeg har set PRO kort, nøjagtigt magen til mit ramme 530+mhz på core med std køler... Såå, glæder mig satme til jeg får det kort :]