Ny skærm - måtte ha den

Oprindeligt indlæg af chhr
    Men - når der kommer "vis dit desktop" tråde så lad være
    med at poste screenshots i fuld opløsning!

Var heller ikke planen ;)

Den kører 1920 x 1200 lige nu. Super lækker opløsning :D

• Synes bare det er max blæret, at man kan sige, at man har en skærm stående til 30k :D

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• tjaa kan kun sige det på en måde

SVIN!!!

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Du har for mange penge ven. ;)

Du sender bare den "gamle" til mig. Jeg betaler porto'en... :))
    Samsung rocks. Min gamle Syncmaster 17GLsi fra 1996 fungerer perfekt endnu. :D

Skal have bilen til omsyn på mandag. Det rendte lige op i over 16 k at få den gennem syn denne gang. Jeg måtte købe en hel bil for at skaffe en bagbro, fordi Mitsubishi ikke har en i Europa og ville være 8 uger om at skaffe den. Mitsubishi sutter r**. :boxed:

Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Tillykke med den lækre skærm :D

hvad er refreshrate på sådan en ?

Den kører "kun" i 60hertz når den får fuld hug, men det ser skam ganske fedt ud.

Da jeg tidligere fik min 213T var det det vildeste jeg nogensinde havde prøvet, og kan kun sige at den er lidt kedelig ved siden af den her :))

Har lige et screenshot fra WOW i en dejlig opløsning ;)

WOWscreen

• 8o Det er godt nok stor, men ser utrolig lækker ud - Personligt ville jeg aldrig give 10K for en skærm, men extremt lækker må man da sige det ser ud og spille oplevelsen må også være dejligt - Tillykke med den

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Oprindeligt indlæg af Henrik-
    8o Det er godt nok stor, men ser utrolig lækker ud - Personligt ville jeg aldrig give 10K for en skærm, men extremt lækker må man da sige det ser ud og spille oplevelsen må også være dejligt - Tillykke med den

Tak :D

Det er måske ikke alle der kan følge mig, men skærmen er, efter min mening, noget af det der betyder mest ved en computer - nu hvor resten af systemet godt kan følge sådan nogenlunde med, vil jeg godt smide lidt ekstra i en rigtig fed skærm.

Og den eneste grund til at jeg købte den var faktisk at den var så billig i forhold til hvad den siger på edbpriser.

• Damn - man må da sige du har overblik :-)
    Men ehm - så vidt jeg ved er fladskærme låst til 60 hz, og det kan ikke pilles ved - fordi hz for dem ikke har en skid at sige? Eller det er måske bare mig?

Oprindeligt indlæg af chhr
    Damn - man må da sige du har overblik :-)
    Men ehm - så vidt jeg ved er fladskærme låst til 60 hz, og det kan ikke pilles ved - fordi hz for dem ikke har en skid at sige? Eller det er måske bare mig?

Havde en Compaq skærm for 2 skærme siden og den kørte 1280 x 1024 i 85 hertz. Den eneste 18.1" skærm jeg har set med så høje hertz ;)

• Det jeg mente var nu ms men ellers :D